×
آخرین اخبار

مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی با شکوه برگزار میشود
آنچه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه گذشت

  • کد نوشته: 78512
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۶
  • 1174 بازدید
  • به گزارش خبر روز، جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با حضور مسئولین و مدیران ادارات با محوریت برگزاری مراسمات ۹ دی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۲۵ دی روز شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار گردید.
    آنچه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه گذشت

     

    به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان ایذه با حضور مسئولین و مدیران ادارات با محوریت برگزاری مراسمات ۹ دی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۲۵ دی روز شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار گردید.
    در ابتدا نبوتی فرماندار شهرستان ایذه ضمن خیر مقدم و توضیحات در باب برگزاری مراسمات گفت: در بعضی از ادارات متاسفانه دستورالعمل‌های کرونا انجام نمیشود و کارکنان ماسک نمیزنند که این عادی سازی را متذکر میشوم، درست است که شرایط تا حدودی مطلوب شده است اما کماکان باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، مدیران باید به‌روز باشند و با مدیران کل به دنبال تفاهم‌نامه باشند.

    موسوی امام جمعه شهرستان ایذه در این جلسه ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س)گفت: حرکت اسلامی و انسانی بزرگی از صدر اسلام با نام رمز کوثر آغاز شده و تا پایان که این خیر مردم و زمینیان را سعادتمند کند ادامه خواهد داشت، امروز خطر شهید سلیمانی بیشتر از قاسم سلیمانی است، روزی خواهد امد که همچون دشت کربلا خون بر شمشیر پیروز خواهد شد، نهم دی ماه به گفته مقام معظم رهبری یوم الله است و باید همیشه این روز باید بعنوان الگو زنده نگه داشته شود.

    در ادامه سرهنگ حسنی فرمانده سپاه شهرستان ایذه: کربلای ۵ یکی از شدیدترین عملیات‌های دورات دفاع بود، در این عملیات شهرستان ایذه ۲۴ شهید تقدیم انقلاب کرد که ۳ تن از سرداران شهید شهرستان در این عملیات به شهادت نائل آمدند، حاج قاسم تمام زندگی‌اش برای مردم بود، هرکجا که نیاز بود از سوریه و عراق تا سیل خوزستان برای کمک به مردم حضور پیدا میکرد.

    گفتنی است: مراسم گرامیداشت ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه بعد از نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *