×
آخرین اخبار

آماده باش فولاد مردان برای شکست پرسپولیس

  • کد نوشته: 65899
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۴
  • 399 بازدید
  • مثلث خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان مشکلی برای دیدار مقابل پرسپولیس ندارند.
    آماده باش فولاد مردان برای شکست پرسپولیس

    به گزارش دیدگاه نیوز ، لوسیانو پریرا و آیاندا پاتوسی که در بازی قبلی فولاد خوزستان برابر مس رفسنجان غایب بودند، طی دو روز گذشته در تمرینات گروهی فولاد شرکت کردند و همراه با موسی کولیبالی مثلث خارجی فولادمردان برای دیدار با پرسپولیس را تشکیل می‌دهند.

    از سوی دیگر، عارف آقاسی و میلاد بدرقه پس از منفی شدن تست کرونا به تمرینات فولاد خوزستان برگشتند و حضور آن‌ها در ترکیب بازی مقابل پرسپولیس به نظر نهایی کادر فنی فولاد بستگی خواهد داشت.

    همچنین محمد آبشک و ساسان انصاری که دیدار مس رفسنجان را به‌خاطر محرومیت غایب بودند، مشکلی برای دیدار سه‌شنبه شب با پرسپولیس ندارند و چنانچه کادر فنی صلاح بداند، از این نفرات استفاده می‌کند.

    عارف غلامپور، صابر حردانی، ایوب والی، زبیر نیک‌نفس و مهران موسوی غایبین احتمالی فولاد خوزستان در بازی فرداشب هستند اما بقیه بازیکنان این تیم با آمادگی در تمرینات ظاهر شده‌اند و برای شکست پرسپولیس آماده می‌شوند.

    رقابت در نیمه بالای جدول لیگ به گونه‌ای است که فولادی‌ها برای رسیدن به رتبه چهارم جدول نیاز به گرفتن ۳ امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس خواهند داشت و همین امر انگیزه فولادمردان برای غلبه بر تیم قرمزپوش تهرانی را افزایش می‌دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *