×
آخرین اخبار

آغاز طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ (طرح شهید قاسم سلیمانی) در هندیجان

  • کد نوشته: 46151
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۱
  • 403 بازدید
  • طرح شهید قاسم سلیمانی، باهمکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، فرمانداری، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و شهرداری از تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ به منظور شناسایی بیماری کرونا، پیگیری محله به محله وخانه به خانه در هندیجان آغاز خواهد شد. از جمله اهداف این طرح در سراسر کشور: ۱-کاهش بستری حداقل ۳۰ […]

    آغاز طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید ۱۹ (طرح شهید قاسم سلیمانی) در هندیجان

    طرح شهید قاسم سلیمانی، باهمکاری شبکه بهداشت و درمان، بسیج، فرمانداری، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و شهرداری از تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ به منظور شناسایی بیماری کرونا، پیگیری محله به محله وخانه به خانه در هندیجان آغاز خواهد شد.
    از جمله اهداف این طرح در سراسر کشور:
    ۱-کاهش بستری حداقل ۳۰ درصد دریک ماه و۹۰ درصد درسه ماه
    ۲-کاهش مرگ به میزان ۱۰ درصد دریک ماه و۴۰ درصد درسه ماه
    ۳-قطع زنجیره انتقال باافزایش رعایت پروتکل های بهداشتی ورصد فعال
    ۴-پوشش حمایتی ازگروه های درمعرض خطر
    در این طرح فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده طرح و مدیر شبکه بهداشت و درمان و فرمانده سپاه شهرستان معاونین وی میباشند. مجریان این طرح نیز در سه دسته مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح را اجرا میکنند. مجریان مراقبتی با استفاده از وسایلی مانند پالس اکسیمتری(اکسیژن سنج)، ترمومتر لیزری(دما سنج)، کیت تشخیص سریع کرونا و وسایل حفاظت فردی(ماسک، شیلد، دستکش) به صورت محله به محله و با مراجعه به درب منازل، بیماریابی را به صورت فعال و اکتیو انجام میدهند. در ادامه تیمهای حمایتی و نظارتی نیز اقدامات مربوط به خود را انجام خواهند داد. ‌لازم به ذکر است این طرح ملی در سراسر کشور اجرا خواهد شد و یکی از لازمه های اجرای خوب و موثر این طرح، آگاهی و همکاری مردم و سایر ادارات با مجریان طرح میباشد. انتظار میرود مردم همانند همیشه جهت کنترل بیماری کرونا با پرسنل بهداشت و داوطلبان بسیج، نهایت همکاری را داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *