×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی رئیس جمهور به استان بررسی شد

  • کد نوشته: 108924
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۵
  • 297 بازدید
  • آخرین وضعیت رسیدگی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در نشستی با حضور مدیران کل نهادهای حمایتی و مدیران بانک‌های استان بررسی شد.

    آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست‌های مردمی در جریان سفر استانی رئیس جمهور به استان بررسی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیرکل سفرهای استانی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در این جلسه از بانک‌های عامل استان خواست تا تسهیلات قرض‌الحسنه مصوب در سفر رئیس جمهور به استان را هرچه سریع‌تر در سامانه ثبت و نسبت به تشکیل پرونده برای آنها اقدام کنند.

    دانیال نوری منفرد با انتقاد از عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مصوب در سفر استانی، گفت: مصوبات ابلاغی از سوی بانک‌ها و نهادهای حمایتی باید به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

    وی اظهار داشت: رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در طی ۱۱ ماه ۳۱ سفر استانی انجام دادند که حضور مستقیم در جمع مردم، موجب تقویت سرمایه اجتماعی دولت و نظام و کاهش نارضایتی‌ها شده است.

    نوری منفرد افزود: تلاش بر این است که نظارت و ارزیابی‌ها در سیستم اداری، سلیقه ای نبوده و سیستماتیک باشد و سامانه ۱۱۱ در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کند.

    مدیرکل سفرهای استانی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، گزارشی از وضعیت اجرای مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به این استان ارائه کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *