×
آخرین اخبار

آتش سوزی در ترابری نفت و گاز مسجدسلیمان ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد

  • کد نوشته: 76348
  • ۱۴۰۰-۰۸-۳۰
  • 419 بازدید
  • حادثه آتش سوزی روز یکشنبه در تعمیرگاه ترابری شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان موجب شد تا یک نفر از کارکنان این شرکت دچار سوختگی و پنج نفر دیگر از جمله عوامل آتش نشانی بر اثر استنشاق دود و گاز روانه بیمارستان شوند.
    آتش سوزی در ترابری نفت و گاز مسجدسلیمان ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، آتش سوزی از یک دستگاه تانکر مکنده واقع در تعمیرگاه ترابری آغاز شد که به سرعت شعله‌های آتش به پنج دستگاه خودروی واقع در محوطه و قطعات یدکی از جمله حلقه‌های لاستیک مستعمل سرایت کرد و دود سیاه ناشی از آن محدوده وسیعی از شهر را در بر گرفت.

    بر اثر این حادثه یک نفر از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دچار سوختگی شد که برای ادامه درمان به اهواز اعزام شد؛ همچنین پنج نفر از کارکنان از جمله یکی از عوامل آتش نشانی بر اثر استنشاق دود و گاز حاصله از آتش‌­‌سوزی دچار مسمومیت شدند که پس از انتقال به بیمارستان به­ صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

    پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین پارک شده در محوطه این تعمیرگاه نیز دچار آتش سوزی شد.

    وقوع حادثه در ساعت ۱۱:۰۶ دقیقه به ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی اطلاع داده شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان، آتش سوزی در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به طور کامل مهار شد.

    بر اساس این گزارش، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با الحاق چهار ناحیه نفتی، لب سفید، قلعه نار، هفتگل و نفت سفید در دی ١٣٧٧، به عنوان یکی از شرکت‌های فرعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاسیس شد.

    گستره کاری این شرکت که فعالیت خود را در عمل از سال ١٣٧٨ شروع کرده است از قسمت غرب تا ٧۵ کیلومتری پلدختر و از قسمت شرق تا ٢۵ کیلومتری ایذه را شامل می‌شود.
    شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان هم اکنون دارای ۱۱ واحد بهره برداری، چهار ایستگاه تقویت و تزریق گاز و سه کارخانه نمک زدایی است.

    بیشتر بخوانید: حادثه آتش سوزی در انبار واحد ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *