×
آخرین اخبار

آتش سوزی در بخش اداری سد و نیروگاه کارون ۳ تکذیب شد

  • کد نوشته: 12475
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۴
  • 840 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز و به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ طی دو روز گذشته حاشیه های محوطه این شرکت که شامل درختان بید و علفزارهای طبیعی می باشد بر اثر عوامل طبیعی و گرمای زیاد دچار آتش سوزی گردید که با هوشیاری […]

    آتش سوزی در بخش اداری سد و نیروگاه کارون ۳ تکذیب شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز و به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ طی دو روز گذشته حاشیه های محوطه این شرکت که شامل درختان بید و علفزارهای طبیعی می باشد بر اثر عوامل طبیعی و گرمای زیاد دچار آتش سوزی گردید که با هوشیاری و حضور بموقع عوامل اطفاء حریق و آتش نشانی مهار گردید.

    علی شاه ولی مدیریت روابط عمومی شرکت مذکور خاطر نشان کرد: آتش سوزی ذکر شده خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است و قبل از اینکه آتش گسترده و به اطراف سرایت کند خاموش گردید. 

    وی افزود: با توجه به وجود کمیته های مختلفی از جمله کمیته بحران، کمیته ایمنی و بهداشت، کمیته اطفاء حریق و آتش‌نشانی مجهز و کارآمد در این شرکت همزمان با فروزان شدن شعله های آتش، با آن مقابله کرده و آن را مهار نمودند.

    شاه ولی با اشاره به خبرهای کذب در فضای مجازی در مورد آتش سوزی فوق گفت : این حادثه بصورت گسترده و حجیم نبوده است و ارزش خبری هم نداشته است ولی با توجه به فضای مسموم مجازی که در بسیاری از مواقع خبرهای کذب انتشار میدهد ما بر آن شدیم تا بصورت تصویری این حادثه را به عرض هموطنان گرامی برسانیم.

    مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کارون ۳ گفت: با اطلاع رسانی سریع پرسنل حراست، مدیرعامل و تمامی مسئولین شرکت در موقعیت این حادثه حضور پیدا کرده و با هماهنگی لازم به این حادثه پایان دادند و خوشبختانه این آتش سوزی با فاصله زیادی تا ساختمان های اداری و شرکت بوده وهیچ آسیبی به تاسیسات وارد نگردیده است.

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *