×
آخرین اخبار

۳۳ هکتار بافت فرسوده در شهر شادگان وجود دارد

  • کد نوشته: 4398
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • 551 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان معاون فرماندار این شهرستان گفت: درشهرشادگان ۳۳ هکتار بافت فرسوده وجود دارد و باید با همکاری و تعامل شهرداری و ساکنین نوسازی شود. نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار، از وجود ۳۳ هکتار بافت فرسوده در شهرشادگان خبر داد و گفت: نوسازی بافت فرسوده شهر شادگان لازم و ضروری […]

    ۳۳ هکتار بافت فرسوده در شهر شادگان وجود دارد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان معاون فرماندار این شهرستان گفت: درشهرشادگان ۳۳ هکتار بافت فرسوده وجود دارد و باید با همکاری و تعامل شهرداری و ساکنین نوسازی شود.

    نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار، از وجود ۳۳ هکتار بافت فرسوده در شهرشادگان خبر داد و گفت: نوسازی بافت فرسوده شهر شادگان لازم و ضروری است و باید با همکاری و تعامل شهرداری و ساکنین نوسازی شود.

    معاون فرماندارشادگان: با اشاره با قدمت شهرداری شادگان اظهارداشت: شهرداری شادگان که درسال ۱۳۰۸ هـ.ش تأسیس شد بعداز شهرداریهای دزفول ۱۲۹۹ هـ.ش ، ابادان و اهواز ۱۳۰۴ هـ.ش و بهبهان ۱۳۰۵ هـ.ش ، قدیمی ترین شهرداری استان خوزستان است.
    وی برلزوم نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری تأکید کرد و اهتمام ویژه دولت ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شادگان و تعامل و همکاری ساکنین این مناطق برای بازسازی و نوسازی را خواستار شد.
    آلبوغبیش دلایل عدم نوسازی بافت فرسوده شهری را مشکلات اقتصادی، وضعیت نامطلوب اشتغال و درآمد ، کم بضاعتی مالی و اقتصادی ساکنان و ضعف بنیه مالی شهرداری و درنتیجه عدم توانایی تملک زمینهای واقع در طرحهای تعریض معابر عنوان کرد و یادآور شد بافت فرسوده شهرشادگان معادل ۰/۶ درصد مجموع بافتهای فرسوده شهرهای استان خوزستان است که جمعاً ۵۷۶۷ هکتار گزارش شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *