×
آخرین اخبار

پدر شهیدان بردبار آسمانی شد/ پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 30933
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • 1724 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ حاج شکر خدا بردبار، پدر شهیدان زال، کاووس، مهراب و جانباز دفاع مقدس مصطفی بردبار، پس از سال ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست و آسمانی شد. «علیرضا ویسی شیخ رباط» ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی، درگذشت پدر شهیدان والامقام بردبار را تسلیت گفت. متن پیام […]

    پدر شهیدان بردبار آسمانی شد/ پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ حاج شکر خدا بردبار، پدر شهیدان زال، کاووس، مهراب و جانباز دفاع مقدس مصطفی بردبار، پس از سال ها فراغ به فرزندان شهیدش پیوست و آسمانی شد.

    «علیرضا ویسی شیخ رباط» ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی، درگذشت پدر شهیدان والامقام بردبار را تسلیت گفت.

    متن پیام تسلیت بدین شرح است: 

    «انا لله و انا الیه راجعون»

    پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌ های برتر استقامت و فداکاری هستند.

    مرحوم «حاج شکر خدا بردبار» پدر شهیدان سرافراز « کاوس ، زال و مهراب بردبار» پس از سال‌ها صبر و بردباری و دوری از فرزندان شهیدش، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. 

    به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

    اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده معظم شهیدان بردبار، جامعه ایثارگان و مردم شریف مسجدسلیمان از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم. 

    ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

     

    «علیرضا ویسی شیخ رباط» ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان

    دیدگاه نیوز /  شهیدان والامقام کاوس ، زال و مهراب بردبار سه تن از فرزندان این پدر اسوه و فداکار، جان خود را در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل تقدیم نمودند.همچنین حاج مصطفی بردبار فرزند دیگر این پدر اسوه نیز به مقام شامخ جانبازی نایل آمده است.

    شهید کاووس بردبار در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ در پایگاه صفریه عراق بر اثر اصابت گلوله و شهید زال بردبار در تاریخ ۱۳۶۵/۵/۱ در بمباران هوایی سد دز اندیمشک بر اثر اصابت ترکش به فیض رفیع شهادت نائل آمدند.

    شهید مهراب بردبار جانباز ۷۰ درصد در عملیات والفجر یک در شلمچه بر اثر اصابت خمپاره به فیض جانبازی نائل آمد این جانبار سرافراز سرانجام بعد از سال ها تحمل درد و رنج در تاریخ ۱۳۸۳/۲/۴ بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت به برادران و همرزمان شهیدش پیوست.

    همچنین حاج مصطفی بردبار جانباز سرافراز ۵۰ درصد برای دفاع از کیان کشور و در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع جانبازی نائل شد و هم اکنون در سنگر علم و عمل برای موفقیت و سرافرازی کشور تلاش می کند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *