×
آخرین اخبار

۳۰۰ دانش آموز این مدرسه پس از این اتفاق به فضای آموزشی دیگری منتقل شدند

  • کد نوشته: 14715
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۷
  • 933 بازدید
  • مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به ریزش سقف کلاس یک مدرسه در این شهرستان گفت: خوشبختانه این حادثه موجب مصدوم شدن هیچکدام از دانش آموزان نشد.

    ۳۰۰ دانش آموز این مدرسه پس از این اتفاق به فضای آموزشی دیگری منتقل شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، جانمراد داوودی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان درخصوص فروریختن سقف کلاس در یک مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه در منطقه نفتون این شهرستان طی روز گذشته گفت: این حادثه زمان زنگ تفریح رخ داد و به این دلیل که هیچ دانش آموزی در کلاس درس نبود خوشبختانه مصدومی به جای نگذاشت.

    وی با بیان اینکه این مدرسه در سال ۱۳۲۷ ساخته شده و در تملک شرکت نفت است بیان داشت: ۳۰۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و دانش آموزان پس از این اتفاق به فضای آموزشی دیگری منتقل شدند.

    داوودی تصریح کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان برای بازسازی و تعمیر این مدرسه ورود کرده و شرکت نفت نیز قول همکاری را داده است.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان اذعان داشت: همچنین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان با همکاری شرکت نفت برای ساخت یک مدرسه در همان منطقه موافقت کرده و به محض تعیین زمین مورد نظر ساخت مدرسه جدید در این منطقه آغاز خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *