×
آخرین اخبار

‍ دولتمردان عدالت را در اولویت امور قرار دهند

  • کد نوشته: 26270
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • 457 بازدید
  • نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت: دولتمردان باید عدالت، میانه‌روی و خشنودی مردم را در اولویت امور خود قرار دهند.
    ‍ دولتمردان عدالت را در اولویت امور قرار دهند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن جلسات استانداری ضمن تبریک به مناسبت هفته روابط عمومی اظهار داشت: مدیران باید از هرگونه افراط و تفریط دوری کنند و اقدامات انجام شده باید بر این محور قرار گیرد.

    وی ادامه داد: مردم همواره آماده دفاع از دین خود هستند و باید به این قشر توجه شود همچنین کارگزاران جامعه اسلامی باید بر نفس خود مسلط بوده و در برابر شیطان های درونی و بیرونی مقاومت کنند.

    امام جمعه خرم‌آباد افزود: حکومت یک امانت الهی بوده و لازم است نگاه به آن وقف به خدمت باشد و بهترین خدمت برای حاکم این است که از رنج مردم کم کند.

    حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: روابط عمومی ها باید بنگرند که مردم از چه مشکلاتی رنج می برند آنها را منعکس کرده و برای برطرف کردن آن اقدامات صورت گیرد.

    وی اظهار کرد: چرا که همه متعلق به این آب و خاک هستیم و برای برطرف کردن مشکلات باید اقدام همگانی صورت گیرد.

    نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: نباید بین مردم جامعه تفاوت قائل شد و قاضی باید حقانیت را ثابت کند و در اختلافات جانب‌گیری یک طرفه نکند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: قضات نباید تحت تاثیر صاحبان قدرت و ثروت قرار گیرند نظام اسلامی در خدماتی که به مردم ارائه داده اقدامات بی نظیری صورت گرفته که همه آنها بر اساس آموزه های دینی می‌باشد.

    وی گفت: باید افق های بهتری را با همدلی برای کشورمان رقم بزنیم.

    امام جمعه خرم آباد با اشاره به رزمایش مساوات و همدلی و تقدیر از عوامل اجرایی آن و مردم اظهار کرد: این رزمایش در ماه مبارک رمضان در حال انجام است و انتظار می‌رود کمک‌های مردمی پس از این ماه ادامه داشته باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *