×
آخرین اخبار

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان؛
۶پروژه آموزشی در‌ کوهدشت ساخته می شود

  • کد نوشته: 24193
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 537 بازدید
  • مهندس امیر غفوری نژاد از راه اندازی ۶ پروژه آموزشی در شهرستان کوهدشت که کار جانمایی ۲ پروژه مشخص شده،خبر داد.
    ۶پروژه آموزشی در‌ کوهدشت ساخته می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، مهندس امیر غفوری نژاد سرپرست نوسازی مدارس استان بهمراه فلاح پوری ذیجساب ، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ، رفیعیان مدیر آموزش و پرورش کوهدشت و تیم کارشناسان نوسازی مدارس از مدارس نیازمند ساخت و تعمیر بازدید کردند.

    غفوری نژاد در این بازدید افزود: نوسازی مدارس برای گام برداشتن در راه عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان بویژه مناطق کم برخوردار ، ۶ پروژه آموزشی را در شهرستان کوهدشت خواهد ساخت که از این تعداد کار جانمایی و مناقصه ۲ باب ، انجام شده است و به زودی به مرحله اجرا در خواهند آمد .

    در این بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان به دیدار خانم فاطمه محمودوند خیر مدرسه ساز رفت ، خیری که به یاد فرزند شهیدش کاوه کیانی علی رغم مشکلات مالی فراوان و بیماری حاد قلبی ، یکباب مدرسه در روستای کله گاو راه کوهدشت ساخت و با دریافت وام و فروش منزل مسکونیش ، برای ساخت مدرسه ای دیگر بیاد شوهر مرحومشان اعلام آمادگی کرده اند.

    شایان ذکر است ، مهندس غفوری در جریان بازدید از مدارس کوهدشت و کوهنانی از مدارس روستاهای خوشناموند ، قرلیوند ، شورابه اولیا ، شورابه ۴، خسروآباد و زمین چمن و استخر شهرستان کوهدشت بازدید کرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *