×
آخرین اخبار

گشت های ویژه سپاه جهت کمک به ارتقای امنیت در اهواز فعال می شوند

  • کد نوشته: 35469
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • 543 بازدید
  • سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی درخواست های اخیر مردمی برای ورود نیروهای بسیج و سپاه جهت تقویت امنیت مناطق مختلف شهرستان اهواز گشت های ویژه رضویون به زودی فعال می شوند. به گزارش دیدگاه نیوز؛ دراین اطلاعیه که  شامگاه سه شنبه  صادر شد امده است در پی درخواست […]

    گشت های ویژه سپاه جهت کمک به ارتقای امنیت در اهواز فعال می شوند

    سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی درخواست های اخیر مردمی برای ورود نیروهای بسیج و سپاه جهت تقویت امنیت مناطق مختلف شهرستان اهواز گشت های ویژه رضویون به زودی فعال می شوند.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ دراین اطلاعیه که  شامگاه سه شنبه  صادر شد امده است در پی درخواست های اخیر مردم استان مبنی بر استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج سپاه برای کمک به برقراری نظم و امنیت شهرهای استان این گروهها تشکیل شد. 

    در ادامه تصریح شده است باتوجه به درخواست و مطالبه مردمی گسترده درفضای مجازی و مراجعات حضوری و مکتوب مبنی برورود و کمک سپاه ولیعصر(عج) به ارتقای امنیت عمومی جامعه درپی  سرقتها و ناامنی  های اخیر در شهرستان اهواز، ضمن تشکر از اعتماد عموم مردم به سپاه و بسیج، این نهاد انقلابی آمادگی دارد درصورت درخواست شورای تامین استان نسبت به فعال نمودن گشت های رضویون در تمام شهرهای استان  اقدام نماید.

     در هفته‌های گذشته کلیپ های متعددی از سرقت های مسلحانه در برخی مناطق شهرستان اهواز و استان در فضای مجازی منتشر شد که باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شد.

     همین امر باعث شد که جمعی از مردم کلانشهر اهواز در راستای ارتقای نظم و برقراری امنیت در بیانیه ای از نیروهای سپاه و بسیج برای کمک به نیروهای انتظامی درخواست کنند که این مطالبه مردمی در فضای مجازی استان منتشر و در دستور کار قرار گرفته است.

    پیش از این نیز فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از تشکیل نیروهای ضربتی با استفاده از ظرفیت بسیج در پایتخت خبر داده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *