×
آخرین اخبار

کشف دستگاه های غیرمجاز استخراج بیت کوین در میانکوه شهرستان امیدیه

  • کد نوشته: 33170
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • 1027 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، مدیر توزیع برق امیدیه گفت: پی دریافت گزارشاتی از اداره حراست وحقوقی توزیع برق امیدیه مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه بیت کوین در شهر میانکوه و تائید صحت گزارش واصله، روزچهارشنبه ساعت ۹صبح مورخه ۹۹/۵/۱۵ طی هماهنگی با مراجع قضایی مجوز ورود به محل را از دادستان عمومی و انقلاب […]

    کشف دستگاه های غیرمجاز استخراج بیت کوین در میانکوه شهرستان امیدیه

    به گزارش دیدگاه نیوز، مدیر توزیع برق امیدیه گفت: پی دریافت گزارشاتی از اداره حراست وحقوقی توزیع برق امیدیه مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه بیت کوین در شهر میانکوه و تائید صحت گزارش واصله، روزچهارشنبه ساعت ۹صبح مورخه ۹۹/۵/۱۵ طی هماهنگی با مراجع قضایی مجوز ورود به محل را از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دریافت کرده و با حضور پرسنل نیروی انتظامی، نیروهای حراست و کارشناس حقوقی نسبت به جمع آوری دستگاه های بیت کوین اقدام شد.

    مهندس مطوریان پور افزود: در محل یاد شده تعداد ۲۲ ماینر وجود داشت که به شکل بی رویه ای از برق غیر مجاز استفاده می کردند. با اشاره به اینکه  برق مصرفی برای این ماینرها به شکل غیر مجاز از شبکه تامین می شد، وی اظهارکرد: هر دستگاه ماینر مصرفی برابر با دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ وات در طول شبانه روز دارد و این میزان برق مصرفی آن‌ هم در شرایطی که با اوج مصرف بار مواجه هستیم، شرایط سخت و مشکلی را برای ما به وجود آورده است.

    وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری دادستان عمومی و انقلاب و فرمانده نیروی انتظامی برای جمع آوری دستگاه های بیت کوین و قدردانی کرد. وی در پایان به مورد ذکر شده خاطر نشان کرد مالکان کارگاه ‌های تولیدی در هنگام اجاره ملک مربوطه دقت نظر بیشتری کنند و بدانند که به چه افرادی ملک شان را واگذار می کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “کشف دستگاه های غیرمجاز استخراج بیت کوین در میانکوه شهرستان امیدیه”

    1. سهیل نصیری گفت:

      حالا بیا ثابت کن که مصرف برق مردم زیاد نشده خدا میداند در همه جای کشور چه تعداد از این ماینرها مشغولند و چوبش را مردم میخورند و باید صرفه جویی کنند و حتی جدیدا سازمان برق پیام میدهد از یک کولر استفاده کنید درگرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان..عجب آدمهای بی انصافی و چرا نباید به شدت نظارت داشت تا چنیین مواردی اصلا نباشد.؟چرا؟با تبریک روز خبرنگار

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *