×
آخرین اخبار

کسب مقام اول چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان توسط یک دانش آموز مسجدسلیمانی

  • کد نوشته: 1362
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۴
  • 1689 بازدید
  • ترانه کرم زاده دانش آموز پایه هشتم دبیرستان نمونه دولتی پویندگان توانست پس از طی نمودن مسابقات در سطح‌های مختلف مقام اول چهاردهمین جشنواره نخبگان قران، عترت و نماز دانش اموزان استان خوزستان در رشته انشای امام زمان “عج” را نصیب خود کند.

    کسب مقام اول چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان توسط یک دانش آموز مسجدسلیمانی

    دیدگاه نیوز / چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز دانش اموزان استان خوزستان که به میزبانی شهرستان آبادان بود پس از سه روز رقابت دانش آموزان نخبه استان به کار خود پایان داد.

    ترانه کرم زاده دانش آموز پایه هشتم دبیرستان نمونه دولتی پویندگان شهرستان مسجدسلیمان در رشته انشای امام زمان “عج” با دست‌یابی به مقام نخست این دوره از مسابقات خود را در صدر کاروان مسابقات کشوری که مرداد امسال در استان خراسان رضوی بر گزار خواهد شد قرار داد و برگی زرین ودی قیمت بر افتخارات این سرزمین افزود.

    در پایان این جشنواره که به میزبانی شهرستان آبادان بود نفرات برتر از سوی امام جمعه شهرستان آبادان حجت الاسلام ابراهیمی پور، مهندس اسماعیل زمانی رئیس هئیت مدیره ومدیر عامل منطقه آزاد اروند، علی بلاسم رئیس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین اعظم قاسمی زاده معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان مورد تشوق و تقدیر مادی ومعنوی قرار گرفتند.

    در پایان ضمن تبریک و آرزوی توفیق ایشان از مسئولین شهرستان انتظار است حال که با عنایت حضرت حق تعالی و تکیه بر اراده و همت والای احدی از دانش آموزان این شهرستان افتخاری دیگر در این دفتر به ثبت برسد پس جای دارد شرایط رشد و تعالی هر چه بیشتر فرزندان این دیار با اتخاذ راهکارهایی مناسب از جمله تشکیل کلاس‌ها و دوره های کار آموزی و کارگاهی، تهیه و معرفی منابع مربوط به این دروه مسابقات و همچنین تشویق و توجه شایسته تر به برگزیدگان مسیر دستیابی به افتخارات ملی را فراهم نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *