×
آخرین اخبار

کاسبی ترامپ از دعوای قطر

  • کد نوشته: 3674
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۶
  • 913 بازدید
  • دیدگاه نیوز / وزارت دفاع قطر شامگاه چهارشنبه اعلام کرد: دوحه قراردادی به ارزش ۱۲ میلیارد دلار برای خرید چندین فروند هواپیمای اف ۱۵ با واشینگتن امضا کرده است. به گزارش دیدگاه نیوز، یک منبع آگاه بدون ذکر جزئیات این قرارداد گفت: «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا و نمایندگانی از قطر هفته آینده با یکدیگر […]

    کاسبی ترامپ از دعوای قطر

    دیدگاه نیوز / وزارت دفاع قطر شامگاه چهارشنبه اعلام کرد: دوحه قراردادی به ارزش ۱۲ میلیارد دلار برای خرید چندین فروند هواپیمای اف ۱۵ با واشینگتن امضا کرده است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، یک منبع آگاه بدون ذکر جزئیات این قرارداد گفت: «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا و نمایندگانی از قطر هفته آینده با یکدیگر دیدار و قرارداد نهایی خرید هواپیمای اف ۱۵ را منعقد خواهند کرد.خبرگزاری رویترز گزارش کرد، این قرارداد علیرغم انتقادات اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از حمایت قطر از تروریسم به امضا رسید. به گزارش فارس به نقل از «بلومبرگ» این قرارداد برای خرید ۳۶ جنگنده می‌باشد. همچنین پنتاگون اعلام کرد، فروش این جنگنده‌ها، همکاری امنیتی و قابلیت همکاری بین آمریکا و قطر را افزایش می‌دهد. شبکه خبری الجزیره همچنین گزارش کرد: ۲ فروند کشتی جنگی آمریکایی برای حضور در رزمایش مشترک با نیروی دریایی قطر، در شهر بندری دوحه پایتخت این کشور پهلو گرفتند. بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا موسوم به «العدیده» در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه نیز در قطر قرار دارد.

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *