×
آخرین اخبار

پیشگوی احمدی نژاد، روز موعود را معلوم کرد/۲۴ اسفند مجدداً احمدی نژاد رئیس جمهور ایران می‌شود!

  • کد نوشته: 10241
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۶
  • 658 بازدید
  • دیدگاه نیوز: احمدی نژاد از یک سال گذشته تا کنون روند عجیبی را در نوع سخن گفتن با نظام و مواجهه با آن، در پیش گرفته است. منابع آگاه مدعی شدند که پیشگوی حلقه انحرافی اخیرا روایت عجیبی از ادامه وضعیت قوای کشور و همچنین بازگشت احمدی نژاد به عرصه قدرت به وی داده است. این […]

    پیشگوی احمدی نژاد، روز موعود را معلوم کرد/۲۴ اسفند مجدداً احمدی نژاد رئیس جمهور ایران می‌شود!

    دیدگاه نیوز: احمدی نژاد از یک سال گذشته تا کنون روند عجیبی را در نوع سخن گفتن با نظام و مواجهه با آن، در پیش گرفته است. منابع آگاه مدعی شدند که پیشگوی حلقه انحرافی اخیرا روایت عجیبی از ادامه وضعیت قوای کشور و همچنین بازگشت احمدی نژاد به عرصه قدرت به وی داده است.

    این پیشگو که از قدیم الایام با احمدی نژاد و نفرات پرحاشیه اطراف وی در ارتباط بوده و اخبار کذب از رویدادهای آینده نظام را به آنها انتقال می‌داده، مدعی شده که بالانس قدرت در ایران تا اواخر اسفندماه دگرگون خواهد شد.

     این پیشگو گفته تا ۲۴ اسفند ماه ۹۶ رهبرانقلاب رئیس و معاونان ارشد قوه قضاییه را عزل کرده و احمدی نژاد را مجدداً به جایگاه ریاست جمهوری منسوب می‌کنند.  اظهار نظرهای عجیب اطرافیان احمد نژاد مبنی بر پایان یافتن حوادث و آزارها نیز برآمده از پیشگویی های این فرد است.

    منابع خبری می‌گویند اقدامات دور از عقل احمدی نژاد طی چند سال گذشته  زیرِ سَر پیشگوی معروف! بوده که باعث لطمه دیدن جدی جریان انقلاب و شخص احمدی نژاد شده است. نامه ساختارشکنانه اخیر احمدی نژاد نیز بعد از گرفتن مشاوره از این پیشگو تنظیم و به قلم مشایی نوشته شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *