×
آخرین اخبار

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان مسجدسلیمان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

  • کد نوشته: 16080
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۴
  • 603 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ “علیرضا ویسی شیخ رباط”رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت.  در این پیام آمده است: چهاردهم خرداد ماه روز وصال عاشق بیقرار با یگانه معبودش و روز ماتم و وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که […]

    پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگان مسجدسلیمان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ “علیرضا ویسی شیخ رباط”رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت.

     در این پیام آمده است: چهاردهم خرداد ماه روز وصال عاشق بیقرار با یگانه معبودش و روز ماتم و وداع ملتی با مقتدای خویش است. روزی که سراسر ایران اسلامی سیه پوش گشت و شیون مردان و زنان در هر کوی و برزن در این مصیبت عظیم بپا خاست.

    چهاردهم خرداد یادآور غمی جانکاه در ارتحال بزرگمرد تاریخ است؛ مردی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت سرخ حسینی و با پشتیبانی مردم و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم حق و حقیقت را بر بلندای عزت و فخامت ایران به اهتزاز درآورد.

    در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، این مصیبت عظما را به‌تمامی ملت شریف ایران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دوستداران و پیروان آن حضرت در سراسر جهان تسلیت عرض می‌نمایم .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *