×
آخرین اخبار

پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است

  • کد نوشته: 33042
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • 353 بازدید
  • پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است در پی وقوع انفجار مهیب در بیروت که بیش از ۱۰ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت لبنان، برای درگذشتگان این حادثه طلب رحمت و برای […]

    پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است

    پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است

    در پی وقوع انفجار مهیب در بیروت که بیش از ۱۰ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت لبنان، برای درگذشتگان این حادثه طلب رحمت و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد.
    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه طی پیامی توئیتری در واکنش به وقوع انفجار مهیب در بیروت، با ملت لبنان ابراز همدردی کرد.

    ظریف در توئیتر به زبان عربی نوشت: «در این حادثه عظیم دل های ما با ملت لبنان است و برای شهدا رحمت و برای اهالی قربانیان صبر و برای مجروحان شفای عاجل خواهانیم و سلام و رحمت خداوند بر این کشور سرافراز»

    وی در توئیت دیگری به زبان انگلیسی اظهار داشت: «فکر و دعای ما با ملت بزرگ و مقاوم لبنان است. مثل همیشه، ایران کاملاً آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است. #قوی بمان لبنان!»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *