×
آخرین اخبار

پیام تسلیت ستاد مرکزی و ستاد اصولگریان مستقل دکتر روحانی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت ابراهیم صفرنژاد رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی

  • کد نوشته: 28458
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۵
  • 1096 بازدید
  • ابراهیم صفرنژاد رئیس ستاد مرکزی آقای دکتر روحانی و مدیر سابق امور عشایر اداره تعاونی روستایی شهرستان مسجدسلیمان به رحمت خدا رفت.  (انا لله و انا الیه راجعون.) ابراهیم صفرنژاد، مردی از جنس اخلاص و صداقت، مدافع حقوق مردم و چهره برجسته عرصه سیاسی و اجتماعی خوزستان، به دیار باقی شتافت. شهر مسجدسلیمان، از عمر […]

    پیام تسلیت ستاد مرکزی و ستاد اصولگریان مستقل دکتر روحانی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت ابراهیم صفرنژاد رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی

    ابراهیم صفرنژاد رئیس ستاد مرکزی آقای دکتر روحانی و مدیر سابق امور عشایر اداره تعاونی روستایی شهرستان مسجدسلیمان به رحمت خدا رفت. 

    (انا لله و انا الیه راجعون.)

    ابراهیم صفرنژاد، مردی از جنس اخلاص و صداقت، مدافع حقوق مردم و چهره برجسته عرصه سیاسی و اجتماعی خوزستان، به دیار باقی شتافت.

    شهر مسجدسلیمان، از عمر پر برکت او، ثمرات گران بهایی کسب کرده که امید است تمامی رنج قدم هایش و یکایک تپش های قلبش و کلمه کلمه ی جوهر قلمش، اسباب سعادت ابدی او در جوار رحمت حق باشد.

    با کمال تاسف و تاثر خبر در گذشت نا بهنگام ابراهیم صفرنژاد را دریافت نمودیم. ایشان مردی به معنای واقع کلمه مسلم و مصلح بود و در گذرگاه زمان حامی و پشتیبان بسیاری طیف ها و افراد بدون لحاظ حزب و جناح سیاسی بود. مردم و فعالان سیاسی اجتماعی مسجدسلیمان هیچ گاه حمایت های بی دریغ این مرد خدوم را از یاد نخواهند برد.

    ستادهای مرکزی دکتر روحانی در مسجدسلیمان و ستاد اصولگرایان مستقل این ضایعه را به خانواده ایشان و فعالان سیاسی اجتماعی تسلیت گفته و از خداوند منان شادی روح این مرد بزرگ و وارسته را مسئلت دارد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *