×
آخرین اخبار

پیام تسلیت ستاد مرکزی و ستاد اصولگریان مستقل دکتر روحانی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت دکتر حمید کهرام

  • کد نوشته: 21670
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۹
  • 667 بازدید
  • (انا لله و انا الیه راجعون.) آخرین برگ تقویم سال ۹۸ می رفت تا ورق بخورد و رخت رخوت زمستانی، جای خود را به سرزندگی بهاری دهد که خبر فقدان مردی از قبیله خادمان صدیق دیار خوزستان، ما را به سوگ نشاند. دکتر حمید کهرام، یادگار سالهای ایثار و شهادت، مدافع حقوق مردم در خانه […]

    پیام تسلیت ستاد مرکزی و ستاد اصولگریان مستقل دکتر روحانی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت درگذشت دکتر حمید کهرام

    (انا لله و انا الیه راجعون.)

    آخرین برگ تقویم سال ۹۸ می رفت تا ورق بخورد و رخت رخوت زمستانی، جای خود را به سرزندگی بهاری دهد که خبر فقدان مردی از قبیله خادمان صدیق دیار خوزستان، ما را به سوگ نشاند.
    دکتر حمید کهرام، یادگار سالهای ایثار و شهادت، مدافع حقوق مردم در خانه ملت و چهره برجسته عرصه دانشگاهی خوزستان، به دیار باقی شتافت.

    ایران و بالاخص خوزستان، از عمر پربرکت او، ثمرات گران بهایی کسب کرده که امید است تمامی رنج قدم هایش و یکایک تپش های قلبش و کلمه کلمه ی جوهر قلمش، اسباب سعادت ابدی او در جوار رحمت حق باشد.

    با کمال تاسف و تاثر خبر در گذشت نا بهنگام دکتر کهرام را دریافت نمودیم. ایشان مردی به معنای واقع کلمه مسلم و مصلح بود و در گذرگاه زمان حامی و پشتیبان بسیاری طیف ها و افراد بدون لحاظ حزب و جناح سیاسی بود .مردم و فعالان مسجدسلیمان هیچ گاه حمایت های بی دریغ این مرد خدوم به منطقه و استان را از یاد نخواهند برد.

    ستادهای مرکزی دکتر روحانی در مسجدسلیمان و ستاد اصولگرایان مستقل این ضایعه را به خانواده ایشان و فعالان سیاسی اجتماعی تسلیت گفته و از خداوند منان میخواهد ایشان را با برادر شهیدش در اخرت محشور نماید.

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *