×
آخرین اخبار

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

  • کد نوشته: 11883
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۵
  • 976 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی عید سعید فطر را به شهروندان تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:   بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ عید فطر عید بزرگ عبودیّت و بندگی، عید وارستگی از قیودِ نفسانی ست.   رمضان ظرفیتی ست عظیم […]

    پیام تبریک شهردار و  اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان طی پیامی عید سعید فطر را به شهروندان تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

     

    بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

    عید فطر عید بزرگ عبودیّت و بندگی، عید وارستگی از قیودِ نفسانی ست.

     

    رمضان ظرفیتی ست عظیم که می توان با بهره گیری از برکات آن و اهتمام در عبادات و اَعمال نیک، منیّت را برطرف ، معرفت و جانی تازه و متعالی در اندیشه و سلوک پرورش داد.

     

    ضمن تبریک عید فطر، آغازِ تکلّفِ پرشور به ارزشهای اسلامِ راستین و تداوم سربلندی ایران با تأسی به آموزه های خِردگرایانه دین حنیفِ اسلام و برای همشهریانِ مهربانم، آرامش و رفاهِ پایدار ، بالندگیِ روزافزون، استواری و اهتمامِ مستمر بر حفظ همبستگیِ فراتر از جناح گرایی ها را از درگاه احدیّت مسئلت دارم.

     

    شهام سلیمانی
    شهردار مسجدسلیمان

     


     

     بنابراین گزارش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز در پیامی مشترک عید سعید فطر را به شهروندان تبریک گفتند، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

     

    بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

    همشهریان عزیز و متدیّن مسجدسلیمان، با تحیّات فراوان و تبریک عید سعید فطر، این عید، میعادگاه سُرور مؤمنان در ضیافت تعبّد الهی و گسست از قدرت هایِ نفسانی ست. استیلای طغیان نفس بر فطرت، گاهی تبدیل به انحرافات عقیدتی و باورهای غلط گشته، علیرغم انجام فرائض دینی و مذهب گراییهایِ آکنده از قدیسانِ دینی، همچنان موجب دوریِ بشریّت از مسیر فطرت الهی می شود.

     

    به آستان پروردگار متضرّعانه دعا می کنیم و با تمسّک به مبانی معنویِ اصیل ، مزیدِ تعالیِ درونی و تنعّم از رضوان و رضای الهی میسّر و در پرتو اتحادِ  ِمستمر، همبستگی و اجتناب از تعارضِ جناح گرایی ها، جهت تحققِ آرمانهای شهر اولینها و آرزوهای همشهریان عزیز توفیق یابیم.

     

    اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان (دوره پنجم)

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *