×
آخرین اخبار

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد نوشته: 17043
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۷
  • 693 بازدید
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه که به مناسبت شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی، روز خبرنگار نامیده شده است طی پیامی این روز را تبریک گفت. به گزارش دیدگاه نیوز؛ در متن پیام حمیدحیدری سورشجانی چنین آمده است: به نام خدا اقتضای جان، چو ای دل […]

    پیام تبریک رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در آستانه فرا رسیدن ١٧ مرداد ماه که به مناسبت شهادت خبرنگار شهید، محمود صارمی، روز خبرنگار نامیده شده است طی پیامی این روز را تبریک گفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در متن پیام حمیدحیدری سورشجانی چنین آمده است:

    به نام خدا

    اقتضای جان، چو ای دل آگهی ست
    هر که آگه تر بُوَد، جانش قوی ست

    برای صعود به قله ی رفیع حقیقت، باید همتی مردانه و جانی نستوه داشت و از آستانه ی حق، پروانه سان پای در راه نهاد و خویشتن را بی محابا، بر لهیب فروزان شعله های راستی و درستی زد. چنین کاری، عزمی بلند و عاشقانه می طلبد و خبرنگاران رهروان راستین این وادی اند. آنان پیشاهنگان جبهه ی دانایی و نبرد با کژی و ناراستی می باشند. پنجه در پنجه ی جهل و نادانی می افکنند و تا سرحد جان، در صیانت از حریم مقدس حقیقت، پای می فشرند.
    ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار صدیق نظام مقدس ایران اسلامی شهید صارمی روز پاسداشت ایثار و شهامت و شهادت در راه اگاهی بخشی است .
    این روز گرامی را به تمامی خبرنگاران هموطن، به ویژه اصحاب خبر و رسانه ی شهرستان مسجدسلیمان تبریک عرض نموده امیدوارم در دفاع از منافع ملی و پاسداری از مصالح سرزمین اسلامی ایران، با اهتمام هر چه بیشتر، توفیق یار و همراهشان باشد.

    حمیدحیدری سورشجانی
     رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *