×
آخرین اخبار

پوتین سر به سر ماکرون هم گذاشت

  • کد نوشته: 4562
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۸
  • 627 بازدید
  • دیدگاه نیوز / ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خاطر دیر آمدن همتای فرانسوی‌اش برای حضور در یک نشست دوجانبه در حاشیه نشست گروه ۲۰ به حالت شوخی به وی سقلمه زد. به گزارش پایگاه اینترنتی راشاتودی، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه توضیح داد که تاخیرش برای حضور در این نشست دوجانبه به خاطر مذاکرات طولانی مدت […]

    پوتین سر به سر ماکرون هم گذاشت

    دیدگاه نیوز / ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خاطر دیر آمدن همتای فرانسوی‌اش برای حضور در یک نشست دوجانبه در حاشیه نشست گروه ۲۰ به حالت شوخی به وی سقلمه زد.

    به گزارش پایگاه اینترنتی راشاتودی، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه توضیح داد که تاخیرش برای حضور در این نشست دوجانبه به خاطر مذاکرات طولانی مدت با همتایانش حول محور مسائل تغییرات آب‌وهوا بوده است.

    پوتین با لبخندی در پاسخ گفت: امیدوارم در حال حاضر اوضاع آب‌وهوا بهتر شده باشد.

    پیشتر ماکرون بارها تاکید کرده بود که اهمیت بسیاری برای تغییرات آب‌وهوایی قائل است. پوتین به ماکرون اطمینان داده بود که مسکو همچنان به توافق آب‌وهوای پاریس متعهد است و به تعهدات خود براساس این توافقنامه عمل خواهد کرد.

    پوتین به ماکرون گفت: شما موضع ما را درخصوص این مساله می‌دانید. ما به توافقنامه آب‌وهوای پاریس متعهد هستیم و تصمیمات متناسبی را اتخاذ کرده‌ایم و قصد داریم از آنها پیروی کنیم.

    ماکرون ضمن تشکر از پوتین به خاطر تعهداتش نسبت به تغییر آب‌وهوا گفت: اگر ما چنین تعهداتی را ارائه ندهیم هیچ چیز به خودی خود درست نخواهد شد.

    رئیس‌جمهور فرانسه همچنین اطمینان داد که برنامه‌های حفاظت از محیط زیست همسو با ابتکار، نوآوری و رشد اقتصادی خواهند بود.

    این دو رهبر به غیر از مسائل مربوط به آب‌وهوا درباره روابط دوجانبه نیز صحبت کرده و نسبت به کیفیت و میزان روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرده‌اند.

    ماکرون گفت: پاریس و مسکو در حال حاضر می‌توانند وارد فاز جدیدی در روابط دوجانبه شوند

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *