×
آخرین اخبار

استاندار لرستان در گفت و گو با سرپرست خبر روز عنوان کرد:
پروژه های فعال زیادی در استان داریم/ بازگشت پروژه های آب به مدار

  • کد نوشته: 33023
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • 512 بازدید
  • استاندار لرستان به کارهای انجام شده در زمان مسوولیت خود اشاره کرد و گفت: برخی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی که در پیوست قانون بودجه ردیف دارند ظرف این سال‌ها تلاش کرده‌ایم این ردیف‌ها کاهش پیدا نکند با وجود اینکه بودجه انقباضی بوده است.
    پروژه های فعال زیادی در استان داریم/ بازگشت پروژه های آب به مدار

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لرستان، سید موسی خادمی اظهار داشت: توانستیم چندین پروژه از جمله پروژه‌های حوزه آب را مانند آب سرده، زیبا محمد و مخملکوه به مدار برگردانیم.

    وی بیان کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی نیز با پیگیری‌های صورت گرفته برای بروجرد-خرم‌آباد- اندیمشک که سال ۹۱ از محل اعتبارات فولاد حدود ۳۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص گرفته بود و سال ۹۸ این پول تمام شد حدود چهارصد میلیارد تومان جذب کنیم.

    پروژه‌های فعال استان
    استاندار لرستان به برخی پروژه‌های فعال استان نیز اشاره کرد و افزود: کارخانه عظیم خودرو، آهک هیدراته پل‌دختر، کاغد از سنگ الیگودرز ، فعال شدن یخچال سازی ، گاوداری شش هزار راسی دلفان و گاوداری چهارهزار راسی الیگودرز بخشی از پروژههای خوب استان هستند.

    بهره‌برداری از فاز اول نیروگاه چهارصد مگاواتی که با مشکلاتی مواجه بود از دیگر پروژههایی است که خادمی مطرح کرد و گفت: در حال حاضر چهارصد مگاوات برق وارد مدار شده و با راه اندازی فاز دوم چهار صد مگاوات دیگر وارد مدار می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *