×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :
پذیرش مسئولیت در صنعت نفت یعنی خدمت بدون وقفه

  • کد نوشته: 15671
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
  • 751 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری که در جلسه تودیع مدیران قدیم و معارفه مدیران جدید عملیات و فنی و در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان این شرکت سخن می گفت اظهار داشت : صنعت نفت امروز صف اول و […]

    پذیرش مسئولیت در صنعت نفت یعنی خدمت بدون وقفه

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری که در جلسه تودیع مدیران قدیم و معارفه مدیران جدید عملیات و فنی و در جمع مدیران ، روسا و کارشناسان این شرکت سخن می گفت اظهار داشت : صنعت نفت امروز صف اول و سنگر نخست مبارزه با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است که با وضع تحریم های ظالمانه بدنبال قطع استقلال و عزت این صنعت و کشورمان هستند .

    وی افزود : باید بدانیم که رسیدن به یک سمت و عنوان شغلی یک موفقیت نیست بلکه آن موقع به موفقیت رسیده ایم که موجبات رضایت مندی پرسنل و مجموعه تحت مدیریت و مراجعه کنندگان را فراهم کرده و از این پست برای خدمت به مردم و جامعه استفاده کرده باشیم .

    وی ادامه داد : تغییرات و جابه جایی های امروز نه از روی میل قلبی بلکه بنا به الزام و تبعیت از دستوری بود که مقام عالی وزارت نفت در خصوص محدودیت و سقف سمت ها تا حداکثر ۴ سال ابلاغ فرمودند و گرنه هر دو همکار گرانقدری که امروز تودیع آنها برگزار می شود جزو نفرات و مدیران زحمت کش این عرصه تلقی می شوند .

    مهندس ناصری افزود : آقایان صفایی و هیهاوند که بیش از ۴ سال عهده دار سمت مدیریت فنی و مدیریت عملیات بودند همگی به خلوص نیت و رئوفت آنها گواهی می دهیم و در کنار این اخلاق حسنه ، جدیت در امور و تلاش در پیشبرد وظایف محوله و دستیابی به اهداف ترسیم شده و فراتر از آن جزو بارز ترین خصوصیات این دو همکار می باشد .

    وی در معرفی مدیران جدید اظهار داشت : آقای مهندس حسین قبادی که از امروز عهده دار سمت مدیریت فنی شده اند از افراد موثر و صاحب نظر حوزه ی فنی هستند و بدلیل سرپرستی گروه مطالعاتی مخازن شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با این شرکت آشنایی کامل و جامع دارند و خیالمان از این نظر راحت است که با دانش ایشان و اشرافشان بر وضعیت مخازن ، هیچ مشکلی در زمینه تحقق تولید تعهد شده نخواهیم داشت .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود : آقای مهندس داود کیانی هم که به مدت ۹ سال ریاست اداره تعمیرات و نگهداری خطوط لوله را عهده دار بودند و از امروز عهده دار مسئولیت مدیریت عملیات شده اند جزو افراد شناخته شده ، جدی و پای کار حوزه ی عملیات است که طی این سالها جدیت در انجام مأموریت های محوله را بخوبی اثبات کرده اند .

    در ادامه مراسم آقایان صفایی و هیهاوند مدیران سابق فنی و عملیات ضمن بیان سخنانی از خاطرات تلخ و شیرین حضور در این منصب سخن گفتند و از همراهی و همکاری کلیه ی همکاران در جهت انجام وظایف و مأموریت های محوله تقدیر و تشکر نمودند .

    آقایان داود کیانی و حسین قبادی مدیران جدید عملیات و فنی نیز طی سخنانی از اعتماد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخاطر سپردن این مسئولیت خطیر تشکر و قدر دانی نمودند .

    در پایان مراسم با اهدای هدایایی که از طرف اعضای هیأت مدیره و پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه شده بود از زحمات و خدمات مدیران سابق فنی و عملیات این شرکت تقدیر و تشکر گردید .

    .

    ...

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *