×
آخرین اخبار

پدیده ایی به نام پیتزا ۵ هزار تومانی / هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید

  • کد نوشته: 4998
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۷
  • 2803 بازدید
  • کارشناسان تغذیه در خصوص مواد به کار رفته در برخی از پیتزاها هشدار داده اند اما حالا پیتزای ۵ هزارتومانی دغدغه جدی دوستداران سلامت شده است.

    پدیده ایی به نام پیتزا ۵ هزار تومانی / هرگز پیتزای ارزان قیمت نخرید

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران با ابراز نگرانی  از گسترش پیتزا های ارزان قیمت ۵ هزار تومانی در جامعه گفت: در پخت پیتزای ۵ هزار تومانی از مواد مرغوب استفاده نمی شود و همین موضوع می تواند باعث به وجود آمدن مشکلات جدی  برای  افراد شود. 

    عزیزی در خصوص عوارض مصرف فست‌فود ابراز داشت: مشکلات گوارشی، کبد چرب، بیماری های  قلبی و عروقی، اضافه وزن، فشار خون و خطر ابتلا به دیابت از جمله خطرات احتمالی مصرف پیتزا و ساندویچ است.حالا در این میان وقتی افراد پیتزاهای ارزان‌ قیمت ۵ هزار تومانی با مواد نامرغوب و با کیفیت پایین استفاده کنند به طور حتم باید بیش از پیش در انتظار انواع بیماری ها باشند.

    وی بیان کرد: پیتزاهای کوچک و با قیمت کم بیشتر کارخانه‌ای بوده و در مکانی دیگر آماده و تنها در مغازه ها آن‌ها را داغ  کرده و تحویل مردم می‌دهند؛ هنگام آماده سازی برخی از این پیتزاهای از پیش تهیه شده ممکن است مسائل بهداشتی رعایت نشده باشند و همین امر تهدید بزرگی برای سلامت بهداشت مردم تلقی می‌شود.

    عزیزی عنوان کرد: پیتزاهای ارزان قیمت ۵ هزار تومانی  بیشتر از پنیر، خمیر و سوسیس و کالباس با کیفیت بسیار پایین تهیه می‌شوند و در این مواد غذایی گوشت جایگاهی ندارد و همین مسئله باعث کاهش کیفیت این ماده غذایی در بین سایر فست فودها شده است .

    وی تاکید کرد: پیتزاهای ارزان قیمت دارای چربی و نمک بالایی هستند و این فست فودهای با قیمت پایین باعث بروز بیماری‌های غیرواگیر مانند چاقی، قلب و عروق و افزایش کلسترول بد خون و حتی فشار خون در بین مصرف کنندگان می‌شود، به همین منظور افراد باید از خوردن پیتزا‌های ارزان قیمت ۵ هزار تومانی پرهیز کنید

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *