×
آخرین اخبار

پاسخ سردار شکارچی به فضاسازی کرونایی ضدانقلاب علیه نیروهای مسلح ایران / دستگیری ۳۶۰۰ شایعه پراکن در فضای مجازی

  • کد نوشته: 24207
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 406 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح که شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری، حضور یافته بود در بخشی از اظهاراتش به فضاسازی رسانه های ضدانقلاب علیه نیروهای مسلح اشاره کرد. وی  با اشاره به مسائلی که در رسانه‌های بیگانه در خصوص اقدامات ضدعفونی‌کننده نیروهای مسلح مطرح کرده بودند، گفت: آنها […]

    پاسخ سردار شکارچی به فضاسازی کرونایی ضدانقلاب علیه نیروهای مسلح ایران / دستگیری ۳۶۰۰ شایعه پراکن در فضای مجازی

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح که شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری، حضور یافته بود در بخشی از اظهاراتش به فضاسازی رسانه های ضدانقلاب علیه نیروهای مسلح اشاره کرد.

    وی  با اشاره به مسائلی که در رسانه‌های بیگانه در خصوص اقدامات ضدعفونی‌کننده نیروهای مسلح مطرح کرده بودند، گفت: آنها به دنبال این بودند که آسیب دیدن برخی عابر بانک‌ها را به عنوان یک نقطه سیاه و نقطه ضعف نشان بدهند اما اینها هیچ گونه نقطه ضعفی نیست و طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. ۴۷۲۰ کارگاه تولیدی برای تولید اقلام ضد عفونی کننده در نیروهای مسلح تشکیل شده است و روزانه ۵۰ هزار ماسک n۹۵ توسط سپاه تولید می‌شود. همچنین روزانه ۲۰ هزار ماسک نانو توسط وزارت دفاع تولید می‌شود و ۴۴ میلیون ماسک، ۲۰۰ دستگاه کمک تنفسی، ۲۲ هزار لباس محافظ تولید شده است. نیروهای مسلح توانسته اند بخشی از نیازهای مورد نیاز کشور را تولید کنند.

    سردار شکارچی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شایعه پراکنان در فضای مجازی، نیز گفت: نیروی انتظامی بسیج و سپاه تاکنون اقدامات فراوانی را در مقابله با احتکار مواد بهداشتی انجام دادند و پلیس فتا نیز اقدامات بسیار خوبی در مسیر مقابله با شایعه پراکنان انجام دادند. ۳۶۰۰ نفر از افرادی که در فضای مجازی شایعه پراکنی کردن توسط نیروی انتظامی و بسیج دستگیر شدند. دشمنان ما همواره به دنبال دشمنی هستند و عواملی نیز دارند که خواسته‌های آنها را در کشور دنبال کنند، اما خوشبختانه ما نسبت به کشورهایی که مدعی پیشرفته بودن هستند، عملکرد بسیار خوبی در مقابله با کرونا داشتیم و شما می‌بینید که آمریکا به چه فجایعی گرفتار شده است. به همین دلیل نمی‌توانند موفقیت‌های جمهوری اسلامی را ببینند، زیرا این عملکرد، موفقیت جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

    وی افزود: ملت ما نباید به فضاسازی‌ها و جنگ روانی دشمنان توجه کنند و بدانید که افرادی که سردمداران این شایعه سازی هستند شناسایی و دستگیر می‌شوند که بسیاری از آنها نیز تاکنون دستگیر شده اند. نیروهای مسلح ایران برخلاف نیروهای مسلح سایر کشورها در کنار مردم قرار داشتند و خدمت رسانی به آنها را انجام دادند، نیروهای مسلح تا به امروز در خط مقدم مقابله با کارکنان قرار گرفتند و کار مقابله با کرونا را در خط مقدم انجام دادند و همچنین بسیجیان و طلاب بسیجی کارهای زمین مانده مانند: دفن افراد فوت شده توسط بیماری کرونا را برعهده گرفتند و کارهای بسیار بزرگی را انجام دادند. این در حالی است که در سایر کشورها می‌بینیم به این شکل نیست و کشته شدگان خود را در گروه‌های دست جمعی به خاک می‌سپارند. اما مجموعه ایران از جمله نیروهای مسلح احترام بسیاری را برای کشته‌شدگان کرونا و خانواده‌های آنها قائل هستند و با احترام بسیار بالا با آنها برخورد می‌کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.