×
آخرین اخبار

وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز ایران-عراق

  • کد نوشته: 13781
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۵
  • 501 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک گفت: ترافیک در محورهای ایلام- مهران، چذابه و شلمچه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است. سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص محورهای منتهی به مرزهای سه‌گانه اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورهای […]

    وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز ایران-عراق

    دیدگاه نیوز/ رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک گفت: ترافیک در محورهای ایلام- مهران، چذابه و شلمچه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

    سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص محورهای منتهی به مرزهای سه‌گانه اظهار داشت: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های ایلام و کردستان و همچنین محورهای حمیل- ایلام و حمیل – کرمانشاه در کرمانشاه گردوغبار جریان دارد.
    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه پرداخت و تصریح کرد: ترافیک در محورهای ایلام- مهران، چذابه و شلمچه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است و خوشبختانه مشکل خاصی نیست.
    وی در خصوص ظرفیت پارکینگ‌های موجود در سه مرز گفت: با توجه به آنکه بازگشت زوار را هم شاهد هستیم، پارکینگ‌ها نیز به فراخور خالی می‌شود؛ از این لحاظ می‌توان گفت که در پارکینگ‌های موجود در مرزهای سه‌گانه ظرفیت برای پارک خودرو وجود دارد.
    این مقام ارشد راهور ناجا ترافیک در ورودی کلانشهرها را سنگین ارزیابی و اظهار داشت: ترافیک در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران محدوده‌های پل فردیس، پل کلاک، گرمدره و ورودی شیخ فضل‌الله سنگین است. وی گفت: ترافیک در جاده مخصوص کرج، شهریار- تهران و پاکدشت – تهران نیمه سنگین و قم- تهران و ساوه- تهران پرحجم است. سرهنگ رحمانی به بارش باران در اغلب محورهای گیلان و گلستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در محورهای سراب- اردبیل، اهر- کلیبر و بستان‌آباد- زنجان مه گرفتگی و کاهش دید برای راننده گزارش شده است. وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *