×
آخرین اخبار

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۷ آذرماه

  • کد نوشته: 18796
  • ۱۳۹۸-۰۹-۰۴
  • 527 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود. بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز دوشنبه و پایدار و افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور حاکم است و این شرایط تا روز چهارشنبه […]

    ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۷ آذرماه

    دیدگاه نیوز/ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

    بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز دوشنبه و پایدار و افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور حاکم است و این شرایط تا روز چهارشنبه ۶ آذرماه ادامه دارد.

    همچنین پیش بینی شده است که تا اواسط روز پنج‌شنبه به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی نظیر تهران، اصفهان، اراک و کرج افزوده می‌شود.

    از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور، بارش برف و باران در شمال‌غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود که روز پنج‌شنبه بارش در این مناطق ادامه دارد.

    فعالیت سامانه بارشی روز پنج‌شنبه در شمال‌غرب و غرب کشور به شکل رگبار باران همراه با وزش باد و در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف است و به تدریج این سامانه استان‌های واقع در جنوب‌غرب و مناطقی از جنوب کشور را دربرمی‌گیرد.

    آسمان تهران کمی ابری همراه با مه رقیق و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *