×
آخرین اخبار

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از آخر هفته

  • کد نوشته: 14535
  • ۱۳۹۷-۰۹-۲۷
  • 557 بازدید
  • مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی روند فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور از ورود سامانه بارشی جدید کشور در روز پنج‌شنبه خبر داد.

    ورود سامانه بارشی جدید به کشور از آخر هفته

    احد وظیفه گفت: سامانه بارشی امروز (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) ابتدا در مناطق غرب، جنوب غرب، شمال غرب، زاگرس شمالی و البرز مرکزی و غربی و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر فعال بوده و در بعد از ظهر به تدریج با عبور این سامانه از غرب کشور، عمده فعالیت آن در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور خواهد بود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

    وی ادامه داد: این سامانه بارشی اوایل روز آینده (چهارشنبه ۲۸ آذرماه) سبب بارش‌های پراکنده برف در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شمال خراسان رضوی خواهد شد و به تدریج سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا جو سایر مناطق کشور به نسبت پایدار بوده که می‌تواند تا حدی موجب کاهش کیفیت هوا به ویژه در روز پنج‌شنبه در شهرهای صنعتی شود. به گفته وظیفه، پس فردا (پنج‌شنبه ۲۹ آذرماه) مجددا سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد کشور می‌شود که به تدریج شمال غرب کشور، استان‌های البرز، قزوین، تهران، مرکزی، قم و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را در بر می‌گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *