×
آخرین اخبار

هیلاری هم نگران ایران شد!

  • کد نوشته: 8444
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۰
  • 679 بازدید
  • دیدگاه نیوز / «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا و نامزد بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور هم به جمع آنهایی پیوست که نگران اوضاع ایران هستند و در حمایت از اغتشاشات اخیر ایران توئیت می‌کنند! خانم دیپلمات در صفحه توئیتر شخصی خود مدعی شد ناآرامی‌های اخیر در راستای مطالبه آزادی و آینده‌ای شایسته، صورت می‌گیرد و […]

    هیلاری هم نگران ایران شد!

    دیدگاه نیوز / «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق آمریکا و نامزد بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور هم به جمع آنهایی پیوست که نگران اوضاع ایران هستند و در حمایت از اغتشاشات اخیر ایران توئیت می‌کنند! خانم دیپلمات در صفحه توئیتر شخصی خود مدعی شد ناآرامی‌های اخیر در راستای مطالبه آزادی و آینده‌ای شایسته، صورت می‌گیرد و دولت ایران باید حامی امیدهای مردم باشد و با شیوه‌ای صلح‌جویانه با آنها برخورد کند.

    «مایک پنس» معاون اول دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز به جمع حامیان اغتشاش در ایران پیوست. بر این اساس پنس در پیامی توئیتری ضمن حمایت از اغتشاشگران در ایران مدعی بازداشت شمار زیادی از آنها شد. وی با تکرار اتهامات واشنگتن علیه ایران، تاکید کرد به همراه ترامپ، با اغتشاشگران در ایران همراهی می‌کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *