×
آخرین اخبار

هوا گرمتر می‌شود

  • کد نوشته: 3779
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۸
  • 754 بازدید
  • دیدگاه نیوز / مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۰و ۳۱ خرداد) رخداد باد و گرد و خاک در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست، اظهارکرد: از روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما به‌ خصوص برای نواحی مرکزی و شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود. احد […]

    هوا گرمتر می‌شود

    دیدگاه نیوز / مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۳۰و ۳۱ خرداد) رخداد باد و گرد و خاک در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست، اظهارکرد: از روز سه‌شنبه روند افزایش نسبی دما به‌ خصوص برای نواحی مرکزی و شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

    احد وظیفه اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه سواحل غربی و استان اردبیل ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

    وی افزود: روز دوشنبه (۲۹ خرداد)، نیز در بخش‌هایی از شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

    مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه (۳۰ خرداد)، در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق وزش باد رخ خواهد داد.

    به گفته وظیفه، طی دو روز آینده بخش‌هایی مرکزی خلیج فارس به سبب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

    وی در مورد هوای تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۹ و ۳۰ خرداد) صاف خواهد بود و حداکثر و حداقل دمای این شهر طی دو روز آینده ۳۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد و ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *