×
آخرین اخبار

هلال احمر هم از «نون،خ» تقدیر کرد

  • کد نوشته: 23892
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • 317 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در بخشی از نامه دکتر کریم همتی به رئیس رسانه ملی آمده است: زلزله در کشور ما یکی از اصلی‌ترین مخاطرات محسوب می‌شود به طوری که هیچ جای کشور از وقوع آن در امان نیست. این مخاطره هر از گاهی به بحران‌های بزرگی در کشور تبدیل شده و خسارات عمده‌ای را نیز […]

    هلال احمر هم از «نون،خ» تقدیر کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در بخشی از نامه دکتر کریم همتی به رئیس رسانه ملی آمده است:

    زلزله در کشور ما یکی از اصلی‌ترین مخاطرات محسوب می‌شود به طوری که هیچ جای کشور از وقوع آن در امان نیست. این مخاطره هر از گاهی به بحران‌های بزرگی در کشور تبدیل شده و خسارات عمده‌ای را نیز ایجاد کرده است؛ از این رو ضرورت آموزش همگانی، حساس‌سازی مردم و بررسی تبعات مختلف اجتماعی- فرهنگی آن همیشه احساس می‌شود.

    برای تسکین آلام آسیب دیدگان، آماده سازی مردم برای مواجهه با زلزله و کاهش آسیب های ناشی از آن همیشه ابزارها و اشکال مختلف ارائه رسانه‌ای مورد نیاز بوده که متاسفانه در این خصوص دچار کاستی‌هایی هستیم. برای اینجانب جای بسیار امیدواری داشت که سریال نجیب و پرطرفدار «نون خ ۲» توانست بخشی از این کمبودها را برطرف کند. از این رو حس مسئولیت اجتماعی عوامل تهیه و تولید این سریال برای پردازش زلزله کرمانشاه به عنوان یکی از حوادث بزرگ چند سال اخیر کشور و آسیب شناسی و نمایش ابعاد مختلف آن جای تقدیر بسیار دارد. لذا بر خود لازم می دانم به عنوان یکی از سازمان‌های امدادی و درگیر در بحران‌های بزرگ کشور، مراتب تقدیر و تشکر خویش را از جنابعالی، مدیران زیرمجموعه و کلیه دست اندرکاران تولید سریال ابراز دارم.

    امید است با تکثیر چنین نگاه متعالی و ارزشمندی در قالب طرح های نمایشی متعدد بتوان جامعه ایرانی را بیش از پیش در برابر حوادث و بحران‌های احتمالی مصون نمود و آلام آسیب‌دیدگان از بحران‌های قبلی را تسکین داد. همواره پیروز و سربلند باشید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.