×
آخرین اخبار

هفدهمین شهردار مسجدسلیمان چه کسی خواهد شد؟/چراغ سبز شورای شهر مسجدسلیمان به شهام سلیمانی

  • کد نوشته: 7124
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۸
  • 3878 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با وجود اینکه افکار عمومی و شهروندان مسجدسلیمان برای مشخص شدن شهردار جدید لحظه شماری  می کنند .شب گذشته جلسه ایی با حضور منتخبین شورای شهر به منظور بررسی گزینه های مطرح شده برای تصدی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد اما این جلسه خالی از حاشیه و نقد نبود.   در حالی که […]

    هفدهمین شهردار مسجدسلیمان چه کسی خواهد شد؟/چراغ سبز شورای شهر مسجدسلیمان به شهام سلیمانی

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– با وجود اینکه افکار عمومی و شهروندان مسجدسلیمان برای مشخص شدن شهردار جدید لحظه شماری  می کنند .شب گذشته جلسه ایی با حضور منتخبین شورای شهر به منظور بررسی گزینه های مطرح شده برای تصدی شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد اما این جلسه خالی از حاشیه و نقد نبود.

     

    در حالی که با بررسی گزینه ها مطرح شده و با انجام فرایند رای گیری در صحن شورا شهام سلیمانی با ۴ رای موافق به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب گردید اما در پایان ۳ تن از اعضای شورای شهر از جمله فرضعلی علیجانی ریاست شورای شهر مسجدسلیمان به نشانه اعتراض به این انتخاب صحن شورا را ترک کردند و اینگونه شد که صورت جلسه رسمی این نشست تنها با امضای ۴ عضو موافق راهی فرمانداری شد.

     

    حال باید منتظر ماند و دید که تکلیف رای گیری اعضای شورا و عدم امضای صورت جلسه رسمی  این نشست و تعیین شهنام سلیمانی به عنوان شهردار مسجدسلیمان به کجا خواهد انجامید.

     

     

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *