×
آخرین اخبار

هفته آینده هوا گرم‌تر می‌شود؛ اوضاع جوی مناطق مختلف کشور

  • کد نوشته: 16576
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۶
  • 558 بازدید
  • سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز دمای هوای اهواز به ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و طی هفته آینده نیز افزایش نسبی هوا پیش بینی شده است.
    هفته آینده هوا گرم‌تر می‌شود؛ اوضاع جوی مناطق مختلف کشور

    دیدگاه نیوز / مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار موقت، گاهی رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. همچنین در شرق مازندران و استان گلستان، ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.
    احد وظیفه افزود: فردا دوشنبه در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار موقت، گاهی وزش باد رخ خواهد داد.
    وی تصریح کرد: همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعدازظهر رشد ابر و احتمال بارش پراکنده وجود دارد و برای نوار شرقی کشور به خصوص منطقه زابل، تداوم وزش باد شدید در بعضی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود. در همین مدت در جنوب سمنان، شرق یزد، شمال و شرق اصفهان، قم، جنوب تهران و مرکزی و همچنین در استان خوزستان وزش باد نسبتاً شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.
    به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تا اواخر هفته در نیمه جنوبی و نیمه شرقی کشور تداوم هوای گرم تابستانی و طی هفته آینده افزایش نسبی هوا پیش بینی شده است.
    هوای پایتخت از امروز تا چهارشنبه صاف در بعدازظهر وزش باد و اوایل شب وزش باد شدید پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید. همچنین اهواز امروز در گرمترین ساعات دمای ۵۰ درجه را تجربه خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *