×
آخرین اخبار

هشدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان به شهروندان هندیجان

  • کد نوشته: 29724
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۹
  • 698 بازدید
  • دکتر داوود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پیامی به مردم شهرستان درمورد افزایش موارد ابتلا به کرونا هشدار داد. به گزارش دیدگاه نیوز، دکتررئیسی در این باره اظهارداشت: متاسفانه در طول چند روز گذشته تعداد موارد مثبت بیماری کرونا افزایش چشمگیری داشته است. موارد بستری در بیمارستان شهداء نیز با وجود تلاش […]

    هشدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان به شهروندان هندیجان

    دکتر داوود رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پیامی به مردم شهرستان درمورد افزایش موارد ابتلا به کرونا هشدار داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتررئیسی در این باره اظهارداشت: متاسفانه در طول چند روز گذشته تعداد موارد مثبت بیماری کرونا افزایش چشمگیری داشته است. موارد بستری در بیمارستان شهداء نیز با وجود تلاش همکاران و بهبود و ترخیص بیماران در حال افزایش است و همچنان بیماران بد حال جایگزین بیماران قبلی میشوند. با این شرایط اگر مردم رعایت نکنن به جایی می رسیم که دیگر ظرفیت پذیرش نیست.

    وی افزود: هم کنون ده نفر بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که تعدادی از این بیماران بدحال، جوانانی هستند که هیچ بیماری زمینه ای ندارند.
    بسیاری از موارد مثبت، کسانی هستند که در مراسمات و تجمعات شرکت کرده و در ادامه باعث انتقال بیماری به نزدیکان خود شده اند. سرپرست شبکه بهداشت درمان هندیجان ادامه داد: بی توجهی بعضی افراد به اصول خود مراقبتی و عدم رعایت نکات بهداشتی ضمن به خطر انداختن خود باعث تهدید سلامت اطرافیان و سایر شهروندان نیز شده است.
    وی درپایان: از مردم شریف هندیجان تقاضا دارم از خدمت گزاران خود در بخش سلامت شهرستان حمایت کنید و نگذارید خستگی چندین ماه کار مضاعف با این عدم رعایت بهداشت و افزایش موارد ناشی از آن بر تن آنان بماند.
    از مردم هندیجان با جدیت تمام تقاضا دارم از حضور در تجمعات پرهیز کنید و فقط برای کارهای ضروری و فقط با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از منزل خارج شوید. انشالله و با توکل بر خدا و همکاری مردم و مسوولین این بیماری را کنترل و در نهایت شکست دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *