×
آخرین اخبار

هشدار سرلشکر رشید در رزمایش پیامبراعظم ۱۲

  • کد نوشته: 14557
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۱
  • 518 بازدید
  • فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم گفت: ما تلاش می‌کنیم که با همسایگان خود روابط برادرانه داشته باشیم، اما هشدار می‌دهیم، هر کشوری که زمینه‌ مداخله قدرت‌های استکباری را در منطقه فراهم کند، بیشترین هزینه را پرداخت خواهد کرد.

    هشدار سرلشکر رشید در رزمایش پیامبراعظم ۱۲

    دیدگاه نیوز/ سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) که به منظور شرکت در رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم حضور دارد، در حاشیه این رزمایش اظهارداشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از کلیه‌ی ابزارهای قدرتی که در اختیار دارند با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات دشمن، نه تنها تهدیدات را دائماً رصد و ارزیابی می‌کنند، بلکه از آمادگی رزمی لازم برای استفاده از قدرت در مقابله با هر تهدیدی برخوردارند.

    رشید افزود: قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در چارچوب اهداف و منافع ملی کشور، برای مقابله با هرگونه تهدیدات، سازماندهی و آماده شده است.

    وی تصریح کرد: قدرت دفاعی ایران برای مقابله با هرگونه اقدامات تحریک کننده و مداخله آمیز در منطقه، در دفاع از اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و منافع ملی، همواره آماده و رو به افزایش است.

    فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم که با همه‌ی همسایگان خود روابط برادرانه و حسنه داشته باشیم چراکه همسایگان را امنیت خود می‌دانیم اما به عنوان فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از این صحنه و میدان رزمایش نیروی زمینی سپاه هشدار می‌دهیم، هر کشوری که زمینه‌های مداخلات قدرت‌های استکباری را در منطقه فراهم کند، در تقدم نخست، بیشترین هزینه را برای رفتارهای غیردوستانه و تحریک آمیز خود پرداخت خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *