×
آخرین اخبار

هشدار بانک ملی درباره پیامکهای جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف

  • کد نوشته: 19071
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۳
  • 545 بازدید
  • در پی انتشار گسترده پیامکی جعلی به منظور دعوت مشتریان بانک ملی ایران برای فعالسازی رمز یکبار مصرف، این بانک درباره هر گونه سوء استفاده احتمالی از حساب ها به همه مخاطبانش هشدار داد. به گزارش دنیای بانک و بیمه، طی چند روز گذشته پیامکی با این عنوان در سطح انبوه منتشر شده است: «مشتری گرامی […]

    هشدار بانک ملی درباره پیامکهای جعلی فعالسازی رمز یکبار مصرف
    در پی انتشار گسترده پیامکی جعلی به منظور دعوت مشتریان بانک ملی ایران برای فعالسازی رمز یکبار مصرف، این بانک درباره هر گونه سوء استفاده احتمالی از حساب ها به همه مخاطبانش هشدار داد.

    به گزارش دنیای بانک و بیمه، طی چند روز گذشته پیامکی با این عنوان در سطح انبوه منتشر شده است: «مشتری گرامی بانک ملی رمز دوم شما تا ۲۴ ساعت آینده غیر فعال میگردد. 

    هم اکنون برای ثبت نام رمز یک بار مصرف اقدام نمایید.

    bmi.com/puya»

    بانک ملی ایران با تاکید بر این که محتوای این پیامک جعلی است، تاکید دارد که بنا بر اعلام مکرر بانک مرکزی، رمز دوم همه کارت های بانکی از ابتدای دی ماه تنها به صورت یکبار مصرف قابل استفاده است.

    از سوی دیگر ارائه، صرفا نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن ۶۰ که رمز یکبار مصرف کارت های بانک ملی ایران را تولید می کند، تنها در سایت رسمی این بانک به نشانی bmi.ir قابل مشاهده است و هیچگونه اطلاعاتی از دارنده ی کارت در صفحه ی سایت از مشتری اخذ نمی گردد.

    ضمنا بانک ملی ایران برای آسودگی مشتریان خود ساعت کار واحدهای خود را صرفا جهت فعالسازی رمز یکبار مصرف تا ساعت ۱۷ به صورت یکسره نموده و در تمامی پایگاه های شبانه روزی و شعب شهاب بانک ملی ایران کارشناسان تا ساعت ۲۰ به صورت حضوری پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

    معاونت حقوقی بانک ملی ایران این پیامک جعلی که از سرشماره ۹۸۹۸۳۰۰۰۱۲۸۶ ارسال شده است را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *