×
آخرین اخبار

هر روز، روز شهید و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است.

  • کد نوشته: 14857
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۲
  • 547 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ صبح امروز همزمان با ۲۲ اسفند روز برزرگداشت مقام و منزلت شهید مراسم غبار روبی و گلباران گلزار مطهر شهدای چهاربیشه با حضور مسئولان شهرستان، رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد. در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان […]

    هر روز، روز شهید و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است.

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ صبح امروز همزمان با ۲۲ اسفند روز برزرگداشت مقام و منزلت شهید مراسم غبار روبی و گلباران گلزار مطهر شهدای چهاربیشه با حضور مسئولان شهرستان، رئیس و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

    در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز با بیان اینکه  ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ معنوی و متعالی از والاترین ارزش ها است اظهار کرد: بزرگداشت مقام و منزلت  شهید و شهدا منحصر به یک روز و مناسبت خاص نیست بلکه هر روز، روز شهید و تکریم فرهنگ ایثار و شهادت است.

    وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ ایثار ، از خود گذشتگی؛ صبر و استقامت در جامعه از اولویت ها و وظایف همه ما است.

    علیرضا ویسی شیخ رباط  با اشاره بر اینکه آسایش و امنیت حال حاضر کشور مدیون جانبازی و رشادت های شهداء و ایثار گران است خاطرنشان کرد:  شهدا در دوران ۸ سال دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی را به تمام معنا متجلی کردند.

     رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پایان افزود: ضرورت دارد جهت معرفی شهداء و ایثارگران بعنوان الگوهای راستین برای جوانان و شناساندن زوایای فداکاری و از خود گذشتگی همه جانبه ی آنان به نسل های آینده به خصوص نوجوانان و جوانان تلاش کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *