×
آخرین اخبار

نیویورک تایمز: رد صلاحیت احمدی نژاد قطعی است / روحانی رای نمی آورد

  • کد نوشته: 227
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۵
  • 1108 بازدید
  • مقامات مسئول به راحتی وی را رد صلاحیت خواهند کرد ولی این بدین معنا نیست که آقای روحانی فکر کند که مطمئنا وی به راحتی پیروز انتخابات خواهد بود.

    نیویورک تایمز: رد صلاحیت احمدی نژاد قطعی است / روحانی رای نمی آورد
    به گزارش جام نیـوز، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به انتخابات ایران و ثبت نام برخی از رجال سیاسی ایران پرداخته و نوشت:  ثبت نام تعجب آور احمدی نژادی که در میان غربی ها بد نام و وی منکر هولاکاست است، اکنون به آزمایشی بزرگی برای مقامات ایران تبدیل شده است.

    این روزنامه به ثبت نام آقای احمدی نژاد در روز گذشته پرداخت و نوشت: وی در میان غربی ها به خاطر مواضع ضد اسرائیلی و ضد آمریکایی بسیار بد نام است، ولی اکنون اقدام وی در داخل ایران به معضلی بزرگ تبدیل شده است. وی برای دو دوره رئیس جمهور ایران بوده است و در داخل ایران همچنان قشرهایی حامی وی هستند.

    نیویورک تایمز در ادامه ادعاهای خود نوشت: مقامات مسئول به راحتی وی را رد صلاحیت خواهند کرد ولی این بدین معنا نیست که آقای روحانی فکر کند که مطمئنا وی به راحتی پیروز انتخابات خواهد بود. عده بسیاری از مردم ایران نسبت به سیاست های اقتصادی دولت روحانی ناامید شده اند و بر این باورند که برجام اوضاع زندگی آنها را بهبود نبخشیده است.
     
    این روزنامه افزود: انتقاد اصولگرایان از روند اقتصادی دولت روحانی موجب شده است که سیاست های امور خارجه وی نیز زیر سوال برود و فعالان سیاسی زیادی در داخل ایران با گرایش و دیپلماسی اخیر ایران نسبت به غرب مخالفت کنند. احمدی نژاد نیز اکنون از این فرصت استفاده کرده است و خواهان این است که دوباره خود را برند کند و بر سر زبان ها بیاندازد.

     بسیاری از مردم ایران همچنان اقدامات وی در سال های پایانی ریاست جمهوری اش را فراموش نکرده اند و بسیاری اقدامات وی را بر ضد نظامی توصیف می کنند.

     این روزنامه افزود: بسیاری همچنان نیز بر این باورند که رقابت اصلی در انتخابات آینده میان حسن روحانی و ابراهیم رئیسی است.

     
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *