×
آخرین اخبار

نوید محمدزاده، مهم‌ترین جایزه بازیگری عمر خود را گرفت

  • کد نوشته: 20349
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۳
  • 481 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، نوید محمدزاده که امسال در جشنواره فیلم فجر غایب است، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره تئاتر فجر را برای ایفای نقش در نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی محمد مساوات دریافت کرد. محمدزاده پس از دریافت جایزه گفت: «من فکر می‌کنم نزدیک ۳۰ جایزه سینمایی دارم ولی من بچه تئاتر هستم. […]

    نوید محمدزاده، مهم‌ترین جایزه بازیگری عمر خود را گرفت

    به گزارش دیدگاه نیوز، نوید محمدزاده که امسال در جشنواره فیلم فجر غایب است، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره تئاتر فجر را برای ایفای نقش در نمایش «بیگانه در خانه» به کارگردانی محمد مساوات دریافت کرد.

    محمدزاده پس از دریافت جایزه گفت: «من فکر می‌کنم نزدیک ۳۰ جایزه سینمایی دارم ولی من بچه تئاتر هستم. بعد از حدود ۱۷ سال کار، اولین جایزه‌ام را از جشنواره فجر دریافت می‌کنم، فکر می‌کنم مهم‌ترین جایزه‌ای که گرفته‌ام، همین جایزه است، حتی برایم از جایزه ونیز مهم‌تر است. بسیار افتخار می‌کنم که از آقای دلخواه، کیومرث مرادی و رضا مهدی‌زاده این جایزه را می‌گیرم. همچنین دبیری آقای برهانی مرند و حضور شهرام کرمی و سرکار خانم احترام برومند روی این صحنه برای من بسیار اهمیت دارد.»

    وی ادامه داد: «من تئاتر را از آموزشگاه سینمایی هفت هنر کرج، دانشگاه سوره، دانشگاه تهران، دانشگاه سینما و تئاتر، تالار استاد سمندریان و ناظرزاده و… و همچنین اساتیدم یاد گرفتم که بسیار قدردان‌شان هستم. من هر وقت جایزه سینمایی گرفتم، می‌گفتم پسر تئاتر ایران هستم، ممنون که حرف من را تایید کردید. من جایزه‌ام را برای دینو زمام حدده (محمدزاده با این نام در نمایش بازی کرده است) می‌گیرم نه نوید محمدزاده، محمد مساوات تو خالق این نقشی بودی و جایزه برای توست.

    ما سال‌ها پیش که کار می‌کردیم، نمایش‌های‌مان مملو از تماشاگر بود، زمانی‌که شهرت نداشتم. من بسیار خوشحالم که برای نمایشی به کارگردانی محمد مساوات این جایزه را می‌گیرم، مساوات نعمتی برای تئاتر ایران است و قطار او آنقدر سریع است که هیچطور متوقف نمی‌شود. همچنین از گروه تئاتر تازه که سال‌هاست باهم کار می‌کنیم بسیار سپاسگزار و ممنونم.»

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.