وی بی‌توجهی به توصیه‌های بهداشتی، برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، حضور در محافل عمومی بدون ماسک و عادی‌انگاری اوضاع کرونایی را از عوامل مهم افزایش بیماران این ویروس دانست و از مردم استان خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی زمینه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را فراهم کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از افزایش بیماران دربخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در شبانه‌روز گذشته در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به مرخص شدن تعدادی از  بیماران بستری‌های بخش‌های کرونایی استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان‌ها گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته تعدادی از بیماران کرونایی استان بوشهر فوت کرده‌اند که این فوتی‌ها به استثنای نوزاد ۲۳ روزه مابقی در رده سنی ۳۸ سال به بالا هستند.

کشمیری با اشاره به اینکه تعدادی از بیماران بستری کرونایی استان بوشهر در بخش icu با کمک دستگاه، نفس می‌کشند خاطرنشان کرد: اکنون تعدادی از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر، با مرگ مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان‌های استان بوشهر به تخت‌های پیشرفته ICU گفت: با پیگیری‌ها و همکاری شورای راهبردی پتروشیمی ۴۰  تخت ICU پیشرفته به تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر  افزوده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این تخت‌های پیشرفته مراقبت‌های ویژه ICU  بیمارستان‌های یاد شده با تمام تجهیزات با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.