×
آخرین اخبار

نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود

  • کد نوشته: 33177
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۶
  • 306 بازدید
  • وزیر بهداشت با بیان این‌‌که همکاران ما در اوج تحریم‌‌های ظالمانه و در بدترین مضایق مادی با بیماری کرونا مبارزه بی‌‌امانی داشتند، گفت: تردید ندارم که با این همدلی و وفاق، شاهد مهار بیماری کرونا خواهیم بود. به گزارش دیدگاه نیوز ؛ دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در آیین رونمایی از قطعه «مدافعان سلامت» ارکستر […]

    نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود

    وزیر بهداشت با بیان این‌‌که همکاران ما در اوج تحریم‌‌های ظالمانه و در بدترین مضایق مادی با بیماری کرونا مبارزه بی‌‌امانی داشتند، گفت: تردید ندارم که با این همدلی و وفاق، شاهد مهار بیماری کرونا خواهیم بود.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در آیین رونمایی از قطعه «مدافعان سلامت» ارکستر سمفونیک تهران که صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد گفت: همکاران ما در اوج تحریم‌‌های ظالمانه و در بدترین مضایق مادی با بیماری کرونا مبارزه بی‌‌امانی داشتند. همکاران ما در اوج بلا تن به آتش زدند و از بیماران مراقبت کردند. ما عزیزانی را به عنوان شهدای مدافع سلامت از دست دادیم که برای روح آنها آرزوی آرامش در کنار اولیا و انبیا داریم.

    وی افزود: در رابطه با هنر تفاسیر مختلفی وجود دارد اما من همواره می‌‌گویم هنر، زبان گفتمان عاشقی است و موسیقی در اوج همه این زیبایی‌‌هاست و شعر و موسیقی در این مملکت شورها به پا کرده و حماسه‌‌ها آفریده‌‌است.

    وی ادامه داد: من تردید ندارم که با این همدلی که بعد از دفاع مقدس اولین بار است که چنین وفاقی شکل گرفته است، شاهد مهار بیماری کرونا خواهیم بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *