×
آخرین اخبار

نقوی:اگر موشک‌های ارتش یمن ایرانی بود با افتخار اعلام می‌کردیم

  • کد نوشته: 7958
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
  • 717 بازدید
  • سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:سعودی‌ها بایدپاسخگو باشند که بمب‌هایی را که برسر مردم یمن می‌ریزند ازکدام کشورها آورده‌اندو این کشورها باچه مجوزی بمب‌های خود را برای کشتارمردم یمن به سعودی داده‌اند.

    نقوی:اگر موشک‌های ارتش یمن ایرانی بود با افتخار اعلام می‌کردیم

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های شلیک‌شده از یمن به سمت ریاض، گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که ارتش و مردم یمن مورد حمایت ایران هستند و درعین‌حال به‌صراحت گفته‌ایم که هیچ موشکی را به یمنی‌ها نداده‌ایم.

     

     

    وی گفت: البته جمهوری اسلامی آن‌قدر شجاعت، اقتدار و صداقت دارد که اگر بخواهد به کشوری موشک بدهد آن را صریح اعلام کنند و اگر ما می‌خواستیم به یمنی‌ها موشک بدهیم این موضوع را می‌توانستیم به صراحت اعلام کنیم. سعودی‌ها بهتر است بدانند که اگر موشک‌های ایرانی در اختیار ارتش و مردم یمن بود، شرایط جنگ طور دیگری رقم می‌خورد.

     

     

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سعودی‌ها باید پاسخگو باشند که بمب‌هایی را که بر سر مردم یمن می‌ریزند، از کدام کشورها گرفته‌اند و این کشورها با چه مجوزی بمب‌های خود را برای کشتار مردم یمن به سعودی‌ها داده‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *