×
آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشریح کرد :
نقش و تأثیر شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در توجه به رونق تولید و کالای ایرانی

  • کد نوشته: 18499
  • ۱۳۹۸-۰۷-۲۸
  • 744 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقش و تأثیر این شرکت بر رونق تولید و توجه به تولیدکنندگان کالای ایرانی را مثبت و اثربخش عنوان کرد . مهندس قباد ناصری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری […]

    نقش و تأثیر شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در توجه به رونق تولید و کالای ایرانی

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نقش و تأثیر این شرکت بر رونق تولید و توجه به تولیدکنندگان کالای ایرانی را مثبت و اثربخش عنوان کرد .

    مهندس قباد ناصری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به رونق تولید کالای ایرانی اظهار داشت : با توجه به این فرمایش معظم له ، همه کالاها و خرید خدمات این شرکت از تولیدکنندگان ایرانی و با اولویت تولیدکنندگان خوزستانی صورت گرفته است .

    .

    .

     

    وی با عنوان اینکه سیاست های معاملاتی این شرکت در تأمین کالا و خدمات معطوف به تولیدکنندگان ایرانی است گفت : بر همین اساس در نیمه ی نخست سالجاری بالغ بر ۳۲۱ر۷۶۳ میلیون ریال معاملات با تولیدکنندگان ایرانی صورت گرفته که بیش از ۹۶ درصد این معاملات سهم تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خوزستانی بوده است .

    مهندس ناصری ادامه داد : در سالهای ۹۶ و ۹۷ نیز در راستای حمایت از کالای ایرانی توسط این شرکت مبلغ ۰۲۵ر۶۴۳ر۲ میلیون ریال معامله اقتصادی صورت گرفته که بیش از ۹۵ درصد این معاملات با تولیدکنندگان خوزستانی و محلی صورت گرفته است .

    وی با عنوان اینکه کالاهای مورد نیاز صنعت نفت از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردارند که می بایست با استانداردهای مورد نظر این صنعت طراحی و تولید شوند افزود : خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی طی سالهای اخیر توانسته اند به دانش بومی طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت دست یابند و نیازهای کالایی صنعت نفت را تا حدود زیادی مرتفع نموده و با کالای خارجی به رقابت بپردازند .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطر نشان کرد : با توجه به سیاست های خصمانه غرب علیه کشورمان ، قطعاً بهترین سیاست ، رویکرد حمایت از کالای ایرانی است که خودباوری ملی و استقلال اقتصادی و سیاسی کشور را تقویت می نماید و این مهم با بینش حکیمانه مقام معظم رهبری در کلیه ی بخش های کشور تبیین و به فعل در آمده است .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *