×
آخرین اخبار

نرخ سکه و طلا در بازار

  • کد نوشته: 13839
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • 520 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۴میلیون و ۵۷۰هزار تومان رسید. با وجود اعلام بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در شب گذشته قیمت ارز و طلا در بازار ایران امروز کاهشی بود. امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه […]

    نرخ سکه و طلا در بازار

    دیدگاه نیوز/ قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران به ۴میلیون و ۵۷۰هزار تومان رسید.

    با وجود اعلام بازگشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران در شب گذشته قیمت ارز و طلا در بازار ایران امروز کاهشی بود.

    امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

    در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

    هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۳۳ دلار معامله می‌شود.

    به گزارش دیدگاه نیوز، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۸۳ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد به ۱۶۹۱۰ تومان رسیده است. در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان اعلام شده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۴۰۴۳ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۴۵۱ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد ۱۹ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *