×
آخرین اخبار

ناصری نژاد نماینده شادگان از بازگشت به کار مربیان نهضت سواد آموزی خبر داد

  • کد نوشته: 36029
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۱
  • 303 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز نشست بررسی آخرین وضعیت آموزش و پرورش خوزستان با حضور دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نمایندگان، استاندار و مدیرکل آ.پ خوزستان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.  نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه اظهار کرد: یکی از مسائلی که دنبال شد و الحمدالله […]

    ناصری نژاد نماینده شادگان از بازگشت به کار مربیان نهضت سواد آموزی خبر داد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز نشست بررسی آخرین وضعیت آموزش و پرورش خوزستان با حضور دکتر حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان نمایندگان، استاندار و مدیرکل آ.پ خوزستان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد. 
    نماینده مردم شادگان پیرامون این جلسه اظهار کرد: یکی از مسائلی که دنبال شد و الحمدالله به نتیجه رسید، بحث بازگشت به کار مربیان نهضت سوادآموزی دارای سابقه ای بود که در آزمون مربوطه امتیاز لازم را کسب نکرده بودند.
    ناصری نژاد افزود: مقرر شد این معلمان به همان صورت حق التدریس مشغول کار شوند. نماینده مردم شادگان با اشاره به اتفاقات مثبت در زمینه ساخت فضاهای آموزشی در شادگان گفت: طی سالهای گذشته با کمک وزارت نفت و خیرین مدرسه ساز، اکثریت فضاهای آموزشی شهرستان شادگان نوسازی شدن ولی برای چند مدرسه باقیمانده نیازمند حمایت وزارت آموزش و پرورش هستیم.
    نماینده مردم شادگان ادامه داد: اما مشکل اصلی در زمینه نگهداری فضاها و تجهیزات آموزشی است که متاسفانه به دلیل عدم وجود سرایدار و نگهبان، فضاهای آموزشی آسیب خواهند دید، لذا نیاز فوری مدارس شادگان، تامین نیروی انسانی جهت خدمات و نگهداری فضاهای آموزشی است.
    ناصری نژاد با تاکید بر رعایت عدالت در تخصیص تجهیزات نوسازی مدارس و آموزش از راه دور گفت: مناطق محروم نیاز بیشتری به تجهیزات هوشمند سازی مدارس و آموزش اینترنتی دارند.
    ناصری نژاد در پایان ضمن تشکر از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان تشکر کرد و گفت: انگیزه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در شهرستان هایی نظیر شادگان بسیار بالاست و این موضوع اگر با حمایت مادی و معنوی همراه شود، موجب پرورش معلمان قوی و توانمندتری خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *