×
آخرین اخبار

مناسبت روز خبرنگار؛ آیین تجلیل از مقام شامخ شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور توسط جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 33251
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۷
  • 1056 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین تجلیل از مقام خبرنگار توسط جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در جوار مزار شهید اکبر قاسمی پور در گلزار شهدای کلگه این شهرستان برگزار شد. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما فرا رسیدن ۱۷ […]

    مناسبت روز خبرنگار؛ آیین تجلیل از مقام شامخ شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور توسط جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، آیین تجلیل از مقام خبرنگار توسط جمعیت گام دوم انقلاب اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در جوار مزار شهید اکبر قاسمی پور در گلزار شهدای کلگه این شهرستان برگزار شد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام شامخ خبرنگار را به فعالان این عرصه خطیر تبریک و تهنیت گفت و یاد و خاطره شهدای رسانه را گرامی داشت.

    وی افزود: هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تمامی مجاهدانی است که در عرصه قلم و اندیشه جان شیرین خود را برای برافروختن چراغ آگاهی و اطلاع رسانی فدا کردند.

    علیرضا ویسی شیخ رباط با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران در ثبت وقایع انقلاب و دوران دفاع مقدس از این عزیزان به عنوان فعالان عرصه جنگ نرم نام برد و افزود: در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی از دوران هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله و جبهه مقاومت و هر جایی که نیاز باشد خبرنگاران و اصحاب رسانه با عشق، ایثار و از خود گذشتگی صحنه هایی به یاد ماندنی را در تایخ این مرز پرگهر ثبت و ضبط می کنند.

    وی در پایان روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

    شایان ذکر است در این مراسم حاج غلامرضا سیاهپور از اداره بنیاد شهید تهران بزرگ؛ علیرضا ویسی شیخ رباط مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان، ریاست محترم سازمان تبلیغات شهرستان حجت الاسلام و المسلمین قندعلی، مسئول شورای راهبردی گام دوم انقلاب در شهرستان مسجدسلیمان مهران زمانپور، روح ا.. جلیلی عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان و جمعی از پرسنل شهرداری، اعضای انجمن های مردم نهاد و اعضای جمعیت گام دوم انقلاب شهرستان مسجدسلیمان به همراه خبرنگاران این شهرستان با حضور در کنار قبر خبرنگار شهید اکبر قاسمی پور، از مقام شامخ شهدا و خبرنگاران تجلیل کردند.

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *