×
آخرین اخبار

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد

  • کد نوشته: 26276
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • 396 بازدید
  • طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، رضا نیازی به سمت معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب شد.
    معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد

     

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، احمدحسین فتایی در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و به دنبال ابلاغیه ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا، امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری میسر نشده است و امیدواریم پس از ریشه کن این ویروس در جلسات متعدد در خدمت مجموعه همکاران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان باشیم.

    وی سپس ضمن تشکر از خدمات ناصر دولتشاه در زمان تصدی معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل، گفت: حوزه فرهنگی اداره کل به واسطه ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه، ناشران و نویسندگان، شعرا و ادبا و سایر فعالان این عرصه، نقش بسزایی در موفقیت سازمانی دارد و امید داریم حضور آقای نیازی به واسطه سالها خدمتگذاری در رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی اداره کل، در راس این معاونت زمینه ساز توسعه و تعالی خدمات و فعالیت های فرهنگی در استان باشد.

    در بخش دیگری از این مراسم، نیازی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل، ضمن تشکر از حُسن اعتماد مدیر کل، ابراز داشت: این معاونت از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و توانمندی برخوردار است و تلاش می کنیم با همدلی و تعامل سازنده با اصحاب فرهنگ و رسانه استان، موجبات ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی در این حوزه را فراهم آوریم.

    لازم به ذکر است رضا نیازی از نیروهای با سابقه اداره کل است که علاوه بر ۱۳ سال مدیریت حراست، ریاست اداره شهرستان خرم آباد، اداره آموزش اداره کل، نمایندگی صندوق حمایت از هنرمندان، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و کارشناس فرهنگی استان را در کارنامه دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *