×
آخرین اخبار

مصوبات سران قوا برای حمایت از بنگاه‌ها به وزارت اقتصاد ابلاغ شد + سند

  • کد نوشته: 22274
  • ۱۳۹۹-۰۱-۲۱
  • 444 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی در زمینه حمایت از تولید و کسب وکارها به وزارت اقتصاد برای اجرا ابلاغ شد. در این مصوبات که توسط رئیس جمهور ابلاغ شده آمده است:  بند (۴) مصوبات چهل و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۱۳۹۸.۱۲.۱۳ که به تایید مقام معظم رهبری رسیده […]

    مصوبات سران قوا برای حمایت از بنگاه‌ها به وزارت اقتصاد ابلاغ شد + سند

    به گزارش دیدگاه نیوز، مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی در زمینه حمایت از تولید و کسب وکارها به وزارت اقتصاد برای اجرا ابلاغ شد.

    در این مصوبات که توسط رئیس جمهور ابلاغ شده آمده است: 

    بند (۴) مصوبات چهل و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مورخ ۱۳۹۸.۱۲.۱۳ که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می شود.

    به منظور کمک و حمایت از تولید و اشتغال در بنگاه های اقتصادی که به سبب شیوع ویروس کرونا، متضرر می‌شوند، تسهیلات زیر منظور می‌گردد:

    در حوزه های اقتصادی اسیب دیده که توسط دولت تعیین می‌گردد، سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بنگاهها، مربوط به دوره چهارم سال ۱۳۹۸، تاریخ ۱۳۹۹.۲.۳۱ تعیین می شود.

    در حوزه های اقتصادی آسیب دیده – که توسط دولت تعیین می‌گردد، کلیه عملیات اجرایی موضوع فصل نهم از باب چهارم قانون مالیاتهای مستقیم وصول مالیات) تا تاریخ ۱۳۹۹.۲.۳۱ موقوف الاجرا می شود.

    صدور یا تجدید پروانه کسب با کار اشخاص حقیقی موضوع ماده (۱۸۶) قانون مالیاتهای مستقیم تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹ نیاز به اخذ گواهی پرداخت با ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی نخواهد داشت. 

    مهلت های تعیین شده در قوانین و مقررات ناظر بر تشکیل مجامع عمومی شرکتهای سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، تا تاریخ ۱۳۹۸.۱۲.۲۸ به مدت سه ماه افزایش می‌یابد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.